• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe firmware gepushed ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter maduropa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

maduropa

Ik heb iets vreemds op mijn gigaset.
Hoe laat het gebeurd is weet ik niet, of de gigaset aanstond of niet weet ik ook niet, maar hij lijkt bezig te willen zijn met een firmware update, alleen staat het nog altijd op 0 %.
Mijn vrouw gaf aan dat ze dit vanmiddag ook al had gezien, veilig om te zeggen dat het dus geen klap uitvoert.

Er zal ook niemand thuis zijn die het heeft gestart, daar ben ik 100 % zeker van.
De gegevens van het scherm :
Main Code : 127
HW ver : 1
Sig Ver : 2
Load Ver : 2
Variant : 8159
Loader ver : 3.1.1

Iemand enig idee,
Het is in ieder geval hetzelfde scherm als tijdens de laatse software update.
Hoop alleen dat de tuner niet ineens gebricked wordt.
 
Ik heb iets vreemds op mijn gigaset.
Hoe laat het gebeurd is weet ik niet, of de gigaset aanstond of niet weet ik ook niet, maar hij lijkt bezig te willen zijn met een firmware update, alleen staat het nog altijd op 0 %.
Mijn vrouw gaf aan dat ze dit vanmiddag ook al had gezien, veilig om te zeggen dat het dus geen klap uitvoert.
Ik heb dit ook een keer meegemaakt met mijn Siemens toen deze dagenlang achter elkaar aan stond.
Het is gewoon een bijeffect van een crash.
Van een vastlopende Siemens heb ik de laatse tijd gelukkig geen last meer gehad.
Het heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat ik de Siemens bij timeropnames vaker in standby (poweroff) mode zet om glitches en dropouts in de opnames te voorkomen. :-P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan