• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe firmware 657

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ook benieuw, dacht dat er geen update's meer kwamen (kan me hierin ook vergissen).
 
Grmmmbbbllllll. De "terugspringbug" bij de programmabeschrijving (twee keer op "i" drukken), zit er nog steeds in. Een wat langere beschrijving lezen is dus nog steeds bijna onmogelijk.
 
Grmmmbbbllllll. De "terugspringbug" bij de programmabeschrijving (twee keer op "i" drukken), zit er nog steeds in. Een wat langere beschrijving lezen is dus nog steeds bijna onmogelijk.
Ik gebruik daar een truukje voor, wat meestal wel wil werken.

Als ik die info opvraag en de tekst is langer dan wat direct zichtbaar is op TV, dan ga ik eerst naar rechts (programma-info volgende programma), en weer naar links. Bij mij is dit meestal afdoende om wel gewoon naar de onderzijde van de tekst-info te kunnen zonder dat deze weer terugspringt. Niet dat ik heel veel beroep doe op die programma info, maar die keren dat ik het wel wil lezen werkt bovenstaande methode wel.

Blijft een speciaal apparaat deze Samsung, maar die "fouten" in de bedienings-software zijn natuurlijk wel door mensenhanden gecreëerd. Het is natuurlijk van de zotte dat het ruim een jaar moet duren voordat die EPG problemen zijn aangepakt en de rest van zijn eigenaardigheden hebben ze blijkbaar maar met rust gelaten. Ziggo zal Samsung wel moeten betalen voor deze software-updates en dan zal nu een van de grootste ergernissen zijn weggenomen voor menig gebruiker?

De Ziggo moderator die het bericht over deze update plaatste in de Ziggo Community, reageert ook lekker selectief. Geen antwoord op wat er gewijzigd is bij deze update dus zullen de "verbeteringen" zich inderdaad beperken tot EPG en On Demand ben ik bang.
 
Jammer dat een merk als Samsung meent het zich te kunnen permitteren om hun klanten zo in de steek te laten. Maar ja, als zij ons niet ondersteunen, waarom zouden wij hen dan de volgende keer nog ondersteunen?
 
EPG lijkt het nu idd beter/sneller te doen. Maar ik ben voorzichtig :wink:

Helaas zit er bij mij nog wel de zeer vervelende bug in dat de ventilator soms/regelmatig op volle toeren gaat draaien. Zowel als de STB in standby staat als bij het tv kijken. Jammer, gemiste kans.
 
EPG lijkt het nu idd beter/sneller te doen. Maar ik ben voorzichtig :wink:

Helaas zit er bij mij nog wel de zeer vervelende bug in dat de ventilator soms/regelmatig op volle toeren gaat draaien. Zowel als de STB in standby staat als bij het tv kijken. Jammer, gemiste kans.

Ik bespeur bij het 'recorderdeel' wat meer stabiliteit: je kan met de cursor vooruit/terug springen zonder dat ie eerst blijft hangen of naar het einde snelt. En onthoudt nu wel waar je bent gebleven...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan