• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe doos aan groene kabel

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dommel321
  • Startdatum Startdatum
D

Dommel321

Ik had vroeger o.a. telefonie met een grote witte kast van upc. Nadat ik deze overeenkomst had beëindigd mocht ik zelf dit ding van de muur halen. Zo gezegd, zo gedaan ;D. Nu alleen nog even een goed Hirschmann doos monteren op de groene kabel en klaar. Internet had ik ook al opgezegd i.v.m. teveel storingen. Heb nu alleen nog analoog radio en TV. Als ik nu de radio op de kabel aansluit worden wordt Nederland 1,2 en 3 en de BRT er niet beter op, sneeuw. :-\ Wat ka hiervan de oorzaak zijn?
 
De oorzaak: Zelf rommelen aan het AOP. Het AOP valt volledig onder verantwoordelijkheid van UPC, als de doos niet goed is, UPC een nieuwe laten monteren. (Bij mij zelfs simpelweg omdat er geen deksel meer op zat, waarbij ik gelijk (op mijn verzoek) naar een 1 gats doos ben gegaan).
 
Terug
Bovenaan