D
Dommel321
Ik had vroeger o.a. telefonie met een grote witte kast van upc. Nadat ik deze overeenkomst had beëindigd mocht ik zelf dit ding van de muur halen. Zo gezegd, zo gedaan
. Nu alleen nog even een goed Hirschmann doos monteren op de groene kabel en klaar. Internet had ik ook al opgezegd i.v.m. teveel storingen. Heb nu alleen nog analoog radio en TV. Als ik nu de radio op de kabel aansluit worden wordt Nederland 1,2 en 3 en de BRT er niet beter op, sneeuw.
Wat ka hiervan de oorzaak zijn?
. Nu alleen nog even een goed Hirschmann doos monteren op de groene kabel en klaar. Internet had ik ook al opgezegd i.v.m. teveel storingen. Heb nu alleen nog analoog radio en TV. Als ik nu de radio op de kabel aansluit worden wordt Nederland 1,2 en 3 en de BRT er niet beter op, sneeuw.
Wat ka hiervan de oorzaak zijn?