R
rinusm
In verband met problemen met het verzenden van emails vanaf een HP Printer heb ik contact gezocht met HP. Volgens hen zouden er nieuwe DNS-servers zijn bij UPC. Weet iemand hier iets van? Welke gegevens heb ik dan nodig om smtp te kunnen gebruiken voor uitgaande mails?