Hoi Allemaal,
Ik had vandaag een klant (werk bij een Ziggo dealer) aan de telefoon die me verraste met informatie die nieuw voor me was.
Deze klant had wat problemen met zwak signaal, en had via de ziggo klantenservice te horen gekregen dat hij opnieuw zenders moest zoeken, maar nu gebruikmakend van frequentie 47400 (in plaats van de gebruikelijke 37200 hier in regio breda) Netwerk id blijft gewoon 5555.
Ziggo klantenservice had mijn klant verteld dat dit in de toekomst de nieuwe frequentie gaat worden voor heel het ziggo gebied.
Ik was in eerste instantie sceptisch, maar een testje op een decoder hier leerde dat deze frequentie inderdaad werkt. Signaalkwaliteit was zelfs wat hoger dan op de oude frequentie.
Ik kan echter nergens achtergrond informatie vinden over deze wijziging, en ook de dealerlijn haalde de schouders op.
Iemand hier al iets van gehoord?
Ik had vandaag een klant (werk bij een Ziggo dealer) aan de telefoon die me verraste met informatie die nieuw voor me was.
Deze klant had wat problemen met zwak signaal, en had via de ziggo klantenservice te horen gekregen dat hij opnieuw zenders moest zoeken, maar nu gebruikmakend van frequentie 47400 (in plaats van de gebruikelijke 37200 hier in regio breda) Netwerk id blijft gewoon 5555.
Ziggo klantenservice had mijn klant verteld dat dit in de toekomst de nieuwe frequentie gaat worden voor heel het ziggo gebied.
Ik was in eerste instantie sceptisch, maar een testje op een decoder hier leerde dat deze frequentie inderdaad werkt. Signaalkwaliteit was zelfs wat hoger dan op de oude frequentie.
Ik kan echter nergens achtergrond informatie vinden over deze wijziging, en ook de dealerlijn haalde de schouders op.
Iemand hier al iets van gehoord?