P
peppel
ik heb een nieuwe TV gekocht (SONY HD 4500 Bravia). Ik heb een gewoon alles in een pakket dus met een SD decoder. Ik ben niet ontevreden over de beeldkwaliteit die ik nu heb. Gaat mijn beeldkwaliteit erop vooruit al ik een Cisco8455 DVB aanschaf ? Of raden jullie een ander apparaat aan ?
Ik zit niet te wachten op extra's als uitzending gemist en zie dat er pas 3 kanalen uitzenden in HD kwaliteit. Ik heb een DVD speler (DRV 433H)
Ik zit niet te wachten op extra's als uitzending gemist en zie dat er pas 3 kanalen uitzenden in HD kwaliteit. Ik heb een DVD speler (DRV 433H)