• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

nieuwe decoder aanschaffen?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter peppel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
P

peppel

ik heb een nieuwe TV gekocht (SONY HD 4500 Bravia). Ik heb een gewoon alles in een pakket dus met een SD decoder. Ik ben niet ontevreden over de beeldkwaliteit die ik nu heb. Gaat mijn beeldkwaliteit erop vooruit al ik een Cisco8455 DVB aanschaf ? Of raden jullie een ander apparaat aan ?
Ik zit niet te wachten op extra's als uitzending gemist en zie dat er pas 3 kanalen uitzenden in HD kwaliteit. Ik heb een DVD speler (DRV 433H)
 
en zie dat er pas 3 kanalen uitzenden in HD kwaliteit.
5: Eurosport HD, Discovery HD, NGC HD, History channel HD, Film1 HD, Sport1 HD.
En op termijn komen daar ned 1, 2 en 3 HD bij

Je kunt voor HighDef PVR's momenteel kiezen uit deze cisco (direkt leverbaar) of de humax iHDR 5050c (begin maart leverbaar)
Voor de laatste kun je deze draad eens bestuderen
 
nieuwe decoder aanschaffen

Bedankt voor info.
Graag ook reactie over ervaring met kwaliteitsverbetering SD decoder t.o.v. HD decoder/DVD met HDMI kabel.
CvdP
 
5: Eurosport HD, Discovery HD, NGC HD, History channel HD, Film1 HD, Sport1 HD.
En op termijn komen daar ned 1, 2 en 3 HD bij


Let wel op want op Film1 HD, Sport1 HD

moet je wel abonneren
zit dus NIET in het hd pakketje van 3,95
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan