• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe Cisco (8685)box in de Maak?

Berichten
16.432
Internet
  1. Odido
Digitale TV
  1. Odido
Na wat google op nieuwe firmware voor de Cisco hddvr 4.0.0.8.e23 kwa ik ineens het volgende tegen
https://www.cisco.com/web/consumer/support/open_source/Cisco_8685_for_UPC_4.0.0.8E23.pdf

Lijkt er dus op dat upc nieuwe Cisco boxen gaat uitbrengen, de vraag alleen is waar en waneer.

En nog leuker is natuurlijk dat er opensource componenten gebruikt worden zoals busybox en 2.6 kernel.

https://en.wikinoticia.com/Technology/internet/74641-ono-decoder-tivo-presents-hd-dvr-8685dvb-cisco-media-center komt i er dan ongeveer uittezien(of upc zelfde model gebruikt weet ik iig niet aan naam tezien is en word het de zelfde)
 
Zal wel netjes zijn als er inderdaad een nieuwere / betere komt ;D
 
Hm, "open" en UPC gaan niet zo goed samen..
Ik zie weer geen RF-out op de plaatjes, helaas.
 
Niet in de maak, maar al in gebruik.
Zie topic: Nieuwe software Cisco HD DVR

Wolter zei:
Waneer krijgen we dan versie 4.0.0.8E23 want lees dat een aantal
mensen deze dus al hebben.

Jordy-UPC zei:
@Wolter,

Er is nog een andere Cisco HD DVR in de omloop.

Die heeft andere software dan deze box. Het gaat om de Cisco HD DVR 8685. Van de buitenkant is deze box precies hetzelfde als de Cisco HD DVR 8485.

@HP Deskjet,

Ik ga zsm reageren op je PM. Ik denk dat je probleem met de Cisco HD DVR 8685 opgelost is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmm ok, wel raar dan want op alle website's op google ziet i eruit als in het 2de link @ ts.

Maar upc zelf zecht dat hij kwa buitenkant zelfde is als de oude Cisco.
 
Heb vandaag deze nieuwe box binnen gekregen ziet er inderdaad het zelfde uit als de 8485 box
eerste ervaringen zijn goed ;)
 
Hier vandaag ook een HD dvr mediabox binnengekregen en ook de Cisco 8685. Voorlopig nog niks raars meegemaakt maargoed heb hem dus net.
 
schnumi zei:
Hier vandaag ook een HD dvr mediabox binnengekregen en ook de Cisco 8685. Voorlopig nog niks raars meegemaakt maargoed heb hem dus net.
Netjes, ene toevallig weinig bijzonderheden?
Dolby bij HD nog niet aan zeker?
 
Doel je op het enorme geluidssterkte verschil tussen de zenders? Is de oplossing bij deze het Dolby Digital geluid uit te zetten?

Wilco
 
Dave670 zei:
Netjes, ene toevallig weinig bijzonderheden?
Dolby bij HD nog niet aan zeker?
Hoe bedoel je dat percies? Kan bij de HD zenders wel het dolby geluid selecteren maar of het ook 5.1 is weet ik niet heb hem niet op een reciever aangesloten.
 
Terug
Bovenaan