- Berichten
- 332
- Digitale TV
- Ziggo
Vandaag heb ik Heroes (RTL5) en xXx (RTL7, neeee geen porno lol
) tegelijk opgenomen en ondertussen ook naar House/Medical Investigators gekeken (SBS6).
Na Medical Invesitigators gekeken te hebben, wilde ik naar xXx kijken, maar ik speelde de film af en daarna reclame vooruitspoelen naar het begin van de film. Maar... na ongeveer 1 minuut en 22 seconden van de opname zie ik alleen maar een zwart beeld. Beter gezegd, ik zag tijdens het vooruit spoelen (x4) na 0:01:22 het beeld even vastgelopen terwijl het nog steeds vooruitspoelt... ja echt waar... daarna zag ik een zwarte beeld.
EN ik wilde de film even op pauze drukken, nog steeds zwart beeld, en drukte op play.... nog steeds zwart beeld en ik zag snel dat het nog steeds vooruit spoelde... (status was heel even weergegeven).
Heeft iemand dat probleem ook?
Een paar dagen geleden kon mijn moeder een opgenomen CSI (RTL5) niet kijken omdat het beeld ook zwart was... Ik dacht aan onweer, maar ik heb het mis. Dus geen beeld en ook geen geluid. Vandaag ook niet.
Heb ik soms een bug gevonden?
Net bedacht ik of ik via edit het film kan zien, maar helaas, het spoelt ook vooruit!!!!! Stekker eruit halen en weer erin, werkt ook niet
Dus het is officieel een bug!
Ik moet jullie nog vertellen dat ik bij vorige firmware (die van reboots), daar helemaal geen last van heb gehad.
Anoniem, heb je wel eens gehoord van deze bug?
EDIT: Oeps bijna vergeten, ik heb Heroes even gekeken, geen zwarte beeld... oef!
) tegelijk opgenomen en ondertussen ook naar House/Medical Investigators gekeken (SBS6).Na Medical Invesitigators gekeken te hebben, wilde ik naar xXx kijken, maar ik speelde de film af en daarna reclame vooruitspoelen naar het begin van de film. Maar... na ongeveer 1 minuut en 22 seconden van de opname zie ik alleen maar een zwart beeld. Beter gezegd, ik zag tijdens het vooruit spoelen (x4) na 0:01:22 het beeld even vastgelopen terwijl het nog steeds vooruitspoelt... ja echt waar... daarna zag ik een zwarte beeld.
EN ik wilde de film even op pauze drukken, nog steeds zwart beeld, en drukte op play.... nog steeds zwart beeld en ik zag snel dat het nog steeds vooruit spoelde... (status was heel even weergegeven).
Heeft iemand dat probleem ook?
Een paar dagen geleden kon mijn moeder een opgenomen CSI (RTL5) niet kijken omdat het beeld ook zwart was... Ik dacht aan onweer, maar ik heb het mis. Dus geen beeld en ook geen geluid. Vandaag ook niet.
Heb ik soms een bug gevonden?
Net bedacht ik of ik via edit het film kan zien, maar helaas, het spoelt ook vooruit!!!!! Stekker eruit halen en weer erin, werkt ook niet
Dus het is officieel een bug!Ik moet jullie nog vertellen dat ik bij vorige firmware (die van reboots), daar helemaal geen last van heb gehad.
Anoniem, heb je wel eens gehoord van deze bug?
EDIT: Oeps bijna vergeten, ik heb Heroes even gekeken, geen zwarte beeld... oef!
Laatst bewerkt door een moderator:
