• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe box, maar HD zenders werken niet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter thibo
  • Startdatum Startdatum
T

thibo

Had bij UPC 50 mb internet aangevraagd. Kreeg dus een nieuw modem. Draadloos haalt de 30 mb trouwens niet eens.

Maarrrrrrrrrrr, waar het om gaat..
Ik kreeg ook een nieuwe BOX er bij, zo'n kleine zwarte.
Maar mijn HD zenders doen het niet. Schijnt niet op mijn smartcard te staan, terwijl ik er wel voor betaal.
Diverse malen naar UPC gebeld. Dan zeggen ze dat ze een bestandje sturen naar mijn card. Maar tot nu toe nog steeds zonder resultaat.

Ik word er een beetje moe van..........

.
 
Misschien goed een PM te sturen naar een UPC support medewerker hier op het forum.
https://ziggoforum.nl/topics/17317/

Ofwel via @UPC op Twitter door een DM te sturen met je postcode/huisnummer en klacht (let op dan moet @UPC je wel in hun 'vrienden' lijst hebben om te zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tja, een medewerker bij UPC had mijn contract verkeerd opgevoerd.

Moet nu ongeveer 10 dagen wachten tot ik weer mijn HD zenders terug heb, terwijl ik al drie jaar HD zenders heb.

Belachelijk dat dat zo lang moet wachten, terwijl men zelf de fout bij UPC in een paar seconden maakt.
 
Ja hoor. Nu zijn bij mijn tweede mediabox ook al de HD zenders verdwenen.

Waar zijn ze toch mee bezig ???????????????????????????
 
Dat is geen onbekende gang van zaken thibo.

Beste wat je kunt doen is van beide smartcards de nummers even noteren en daarna tot 100 tellen.
Pak de telefoon op en bel 1200. Dan leg je in langzame duidelijke zinnen uit wat het probleem is en dat je op dit moment in staat bent om alles op te zeggen, omdat je langzamerhand gek wordt van UPC door deze dwalingen. Loop samen met die medewerker nog even door welke smartcardnummers je in bezit hebt. Als het een beetje mee zit gaat de medewerker dan stap voor stap het protocol door en moet hij naar beide decoders het signaal sturen. Dit kan hij/zij al doen terwijl je nog een de telefoon zit. Handig is dan wel om beide decoders even aan te laten staan. Dit gaat het snelst. Bij ons waren de zenders elke keer actief voor het einde van het telefoongesprek.

Ik heb zovaak moeten bellen om dit geregeld te krijgen. En ja hoor, altijd na een wijziging in pakket.
 
YES, de HD zenders zijn weer terug. Zappen werkt nog niet, maar als ik handmatig het zendernummer intoets, kom ik weer op mijn HD zenders.

:) :)
 
thibo zei:
YES, de HD zenders zijn weer terug. Zappen werkt nog niet, maar als ik handmatig het zendernummer intoets, kom ik weer op mijn HD zenders.

Klopt, dan moet er nog iets 'verwerkt' worden in de mediabox of zo. Zou niet lang meer moeten duren voordat alles werkt zoals het hoort.
 
Terug
Bovenaan