• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe afstandsbediening en TV instellen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter sammymoos
  • Startdatum Startdatum
S

sammymoos

Na meer als 10 pogingen eindelijk gelukt om nieuwe afstandbediening en Horizonmediabox te koppelen. Nu volgt de volgende uitdaging. Ik heb een Sony tv, koppelen oude afstandbediening geen problem (aan en uit zetten en volume harder zachter ook geen probleem) nieuwe afstandsbediening koppelen nog steeds een uitdaging. Code invoeren lukt allemaal wel. Daarna uitzetten, lukt ook nog, maar vervolgens opnieuw aanzetten en volume harder en zachter is nog steeds een uitdaging. Iemand suggesties?

Marcel
 
Het is gelukt. Waarschijnlijk toch de code niet goed opgeslagen. Foutje bedankt

Marcel
 
Terug
Bovenaan