• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe abonnementen in maart?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter deef
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
172
De huidige abonnementen lopen tot en met 2 maart. Is er al meer bekend over de abonnementen vanaf 3 maart? Ik kan er nergens iets over vinden.
 
Niet dat ik weet, maar vroeger was het wél zo dat ze hier op chelloo al voorspellende pakketten wisten.
Beetje jammer.
 
Voorspellende pakketten? Wow, wat goedgelovig :)
Werd gewoon 'gelekt' hoor... er zijn wat patches uitgedeeld.
 
Creative Solution zei:
Voorspellende pakketten? Wow, wat goedgelovig :)
Werd gewoon 'gelekt' hoor... er zijn wat patches uitgedeeld.

Maar dit keer dus geen info?
 
Creative Solution zei:
Niet zo vroeg openbaar als de voorgaande keren...

Oke, ik dacht zal vast wel iets over bekend zijn aangezien het volgende week al is.
Maar goed we wachten af.
 
Wat zal er deze keer bijkomen? 2 weken? 4 weken? Onder het mom van 'Laatste kans'... :)
 
Jij hebt geluk Rob. Mijn glazen bol is kaputski...

Ben wel benieuwd wat de toekomst gaat brengen. Echt sneller dan 200Mbit hoeft nu niet echt meer. De lijn is te vaak idle hehe. Gaat allemaal zo snel...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan