• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe abonnement problemen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Bakker
  • Startdatum Startdatum
B

Bakker

Ik ben sinds een paar dagen van UPC Light naar UPC Internet 10 MPBS gegaan. Aangezien er wat problemen waren had ik er een monteur bijgehaald. Het is probleem is dat om de een of andere reden zit mijn download snelheid is nu ongeveer 30kb.

Volgens mij hoort dat niet zo met mijn verbinding. Weet iemand mss hoe ik dit kan oplossen?
 
Stuur even een PM aan een van de UPC medewerkers hier op het forum:

https://chelloo.nl/Ziggo/upc-mededelingen/officialaquole-upc-medewerkers-op-dit-forum-t17317.0.html

Persoonlijk (en velen met mij) heb ik hier prima ervaringen mee!
 
De snelheid is hier ook om te huilen momenteel 32kb/s voor een 10 mbps :'(
Denk dat er ergens een probleem is.
 
Misschien dit wel:
https://www.nu.nl/news/1620467/50/Storing_bij_internetknooppunt_AMS-IX.html
 
Zou best eens zo kunnen zijn via de speedtest alhier is de verbinding helemaal goed ;D
Dus het ligt gelukkig niet aan mijn verbinding 8)
 
jtech zei:
Stuur even een PM aan een van de UPC medewerkers hier op het forum:

https://chelloo.nl/ziggo/upc-mededelingen/officialaquole-upc-medewerkers-op-dit-forum-t17317.0.html

Persoonlijk (en velen met mij) heb ik hier prima ervaringen mee!

Ok heb hem een berichtje gestuurd nou maar hopen dat dit probleempje snel verholpen word.

BrammeS zei:
Misschien dit wel:
https://www.nu.nl/news/1620467/50/Storing_bij_internetknooppunt_AMS-IX.html

Ik hoop maar dat dat het is. Het zou mij een hoop moeite besparen. :-\
 
Komt vast in orde na deze PM aan een UPC-medewerker. Ik denk dat je modem nog niet volledig was geactiveerd. Tot voor kort kon je dat zelf doen via Provisioning, maar dat is zoals inmiddels wellicht bekend recentelijk afgeschaft. Nu moet de modem zodra hij wordt verzonden door UPC zijn geactiveerd voor die klant. Blijft dat achterwege, dan zit je voorlopig inderdaad met de standaardactivering voor gratis internet bij een telefoonabonnement, zijnde de snelheid van een paardentram.
 
ik had ook een dramatische snelheid... ;)
maar dat kwam toch echt door de ams-ix
 
Het probleempje is opgelost! Schijnbaar was mijn moden niet gereed gemeld daarom had ik zulk een lage download snelheid. :)
 
Terug
Bovenaan