S
saknopper
Beste forumbezoekers,
Ik sta op het punt een nieuw UPC alles-in-een abonnement aan te vragen en dan wel een van de Horizon varianten. Op het moment is er nog niets aanwezig aangezien ik net op mezelf ga wonen.
Ik las dat het voor bestaande klanten mogelijk is om het internetmodem te laten zoals het is en de Horizon alleen voor het kijken van TV te gebruiken. Mijn vraag is of iemand weet of dat ook mogelijk is bij een nieuw abonnement?
Het lijkt mij namelijk onhandig om de Horizon box als "centrum" van mijn netwerk te hebben aangezien de meest praktische plek voor de Horizon bij de TV is. Daar heb ik echter liever niet het knooppunt van mijn netwerk...
Ik sta op het punt een nieuw UPC alles-in-een abonnement aan te vragen en dan wel een van de Horizon varianten. Op het moment is er nog niets aanwezig aangezien ik net op mezelf ga wonen.
Ik las dat het voor bestaande klanten mogelijk is om het internetmodem te laten zoals het is en de Horizon alleen voor het kijken van TV te gebruiken. Mijn vraag is of iemand weet of dat ook mogelijk is bij een nieuw abonnement?
Het lijkt mij namelijk onhandig om de Horizon box als "centrum" van mijn netwerk te hebben aangezien de meest praktische plek voor de Horizon bij de TV is. Daar heb ik echter liever niet het knooppunt van mijn netwerk...

