Per 1 juli ga ik een nieuwbouwwoning betrekken in centrum Utrecht, huren wel te verstaan. Woning wordt opgeleverd per 1 juli, net als de andere 220 woningen in hetzelfde gebouw. Nu wil ik daar Ziggo internet en TV aanvragen, echter kent de postcodecheck mijn nieuwe postcode niet. Ziggo klantenservice zegt niets voor mij te kunnen betekenen en verwijst mij door naar huisaansluitingen.nl, waar ik dus precies niet moet zijn aangezien het huur is.
- Groene kabel ligt al in de meterkast
- Projectontwikkelaar en makelaar zeggen het adres al te hebben aangemeld
- Ziggo verwijst mij door naar huisaansluitingen
- Glasvezel en ADSL providers kennen mijn postcode wel
- Ziggo kent als enige niet mijn postcode
Kortom waar moet ik nou zijn aangezien niemand mij schijnt te kunnen helpen. Is dit niet iets waar Ziggo achteraan moet aangezien ik bij hun klant wil worden, en het technisch gewoon mogelijk is daar, alleen doordat de administratie niet gelijk loopt ze mij niet kunnen leveren?
- Groene kabel ligt al in de meterkast
- Projectontwikkelaar en makelaar zeggen het adres al te hebben aangemeld
- Ziggo verwijst mij door naar huisaansluitingen
- Glasvezel en ADSL providers kennen mijn postcode wel
- Ziggo kent als enige niet mijn postcode
Kortom waar moet ik nou zijn aangezien niemand mij schijnt te kunnen helpen. Is dit niet iets waar Ziggo achteraan moet aangezien ik bij hun klant wil worden, en het technisch gewoon mogelijk is daar, alleen doordat de administratie niet gelijk loopt ze mij niet kunnen leveren?