• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuw Wifi-modem

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

video

Beste Ziggo-ers,

Als klant van het allereerste uur vind ik het vreemd dat ik nog steeds geen nieuw wifi modem heb gekregen (heb dus nog een modem zonder Wifi). Ben al een paar jaar aan het vragen bij de Ziggo-winkel in mijn stad (Zwolle). Nee, uw modem is nog steeds geschikt voor uw abonnement (Lees: Alles in-een Extra). Maar ik wil graag een modem dat geschikt is voor mijn draadloze apparatuur (notebook, Ipad).

Mijn buurvrouw ontving 2 jaar geleden wel automatisch een nieuw draadloos modem terwijl ze het niet gebruikt. Kwam in de verleiding om dat modem dan maar te gebruiken maar ik wist niet of zo'n modem persoonsgebonden was.

Hopelijk heb ik mijn verhaal duidelijk neergezet en op de goede plek anders hoor ik het graag.

Met vriendelijke groeten,
video
 
Je verhaal staat bij 'Wifi Hotspots'
Ook ik heb (nog?) een snelle modem zonder Wifi, met mijn eigen Wifi-router er achter werkt het prachtig.
Tablets/laptop en telefoons draadloos verbonden, TV, versterker en blu-ray speler verbonden met draad.

Wifi hotspots, ook daar kan ik gebruik van maken.

Dus het is geen gemis, zo'n Ziggo WiFi modem, een goede eigen router heeft een sterkere Wifi signaal. (nog, misschien komt Ziggo met een betere Wifi modem?)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Dank voor je reactie. Ook ik gebruik een aparte wifirouter wat op zich goed werkt.

Ga even verder lezen bij Wifi-hotspots. Dank voor je reactie.

Groet,
video
 
Gewoon raar dat ziggo dat wifi-spots zo promoot, maar ziggo de klanten zonder wifi modem geen 1tje wil aanbieden met wifi.
 
Dat is zeker raar. Nieuwe abonnees krijgen gelijk een goed Wifi modem en bestaande klanten laten ze mooi zitten. Ik had al gedacht om op te zeggen en dan weer aan te melden maar dan ben ik mijn e-mailadres ook kwijt en dat is niet echt handig.
 
Hier precies hezelfde. Volgens de website zouden de oude, niet Wifi-modems, vanaf 10 juni omgeruild gaan worden. Inmiddels is het ruim twee maanden later, nog altijd niks en ook de Ziggo Klantenservice komt niet verder dan de standaard-antwoorden. Blijkbaar zijn bestaande klanten alleen maar goed voor de cashflow en kan het geld wat zij inbrengen worden gebruikt voor leuke nieuwe gadgets voor nieuwe klanten. :no:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan