M
Muxum-UPC
Vanaf vandaag zal er een nieuw lid van het Webcare-team aanwezig zijn: Charlie-UPC. De reden dat Charlie er bij is gekomen is datwe helaas afscheid gaan nemen van Engbur. Engbur heeft een andere functie gekregen en zal derhalve niet meer namens Webcare op dit forum aanwezig zijn.
Charlie werkt al lange tijd bij UPC, in dezelfde functie als Engbur op dit moment, en is door Engbur persoonlijk ingewerkt. We verwachten in Charlie dan ook een waardige opvolger van Engbur.
Het Webcare-team wenst Engbur veel geluk in zijn nieuwe functie en bedankt hem voor zijn inzet voor Webcare!
Charlie werkt al lange tijd bij UPC, in dezelfde functie als Engbur op dit moment, en is door Engbur persoonlijk ingewerkt. We verwachten in Charlie dan ook een waardige opvolger van Engbur.
Het Webcare-team wenst Engbur veel geluk in zijn nieuwe functie en bedankt hem voor zijn inzet voor Webcare!