• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuw wachtwoord Chello

D

Denden

Had problemen met het inloggen bij accountbeheer.
Een email naar ze gestuurd hoe dit kom, een week later nog niets gehoord.
Dus ik bellen...........
Kwatier wachten iemand aan de lijn.
Reset hij mijn account, nog niets!
Moest ik mijn wachtwoord opnoemen zegt ie dat dat niet het wachtwoord is. ???
Is het wachtwoord veranderd zonder dat ik daar iets van weet :# >:(, nu zit ik dus zonder email komende 2 dagen.
Heeft iemand hier ook problemen mee gehad.
 
Ja, ik wilde toendertijd op mijn servicepagina, om mijn email adressen aan te passen. Werkte niet met mijn wachtwoord. Na het 2e mailtje hierover eindelijk resultaat. Kon toen mijn email niet meer ophalen. Noodgedwongen gebeld en ja hoor, ze hadden mijn wachwoord aangepast, opdat ik ook op mijn serviceside kon komen. Gaven dit ruiterlijk toe, dit zelf te hebben gedaan, hun schuld. Maar ze hadden mijn nieuwe wachtwoord wel gemaild! :P
Na mijn telefoontje kon ik wel direct mijn mail ophalen en kreeg later per post een bevestiging van mijn aangepaste wachtwoord. Nu nog 3 euro telefoonkosten retour. Want telefoonkosten die je moet maken door toedoen van Chello mag je terug eisen. Maar dan beroepen zij zich opeens op de kleine lettertjes.
Maar weer eens op zoek naar het andere telefoonnummer van Leeuwarden, dan bel je ze tegen lokaal tarief..
 
Terug
Bovenaan