• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuw router packet loss

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

Pozzuh

Hallo,

Mijn oude router was stuk gegaan dus belde ik Ziggo en binnen een paar dagen had ik een nieuw router, de Cisco EPC3925.

Sinds ik deze heb aangesloten heb ik last van willekeurige lagspikes. Deze spikes ontstaan tussen mijn computers en de router. Het gaat om een bedrade verbinding. Zie:

dxF2b68.png


Enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik had hier geen last van met m'n oude router.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer eens of je er nog steeds last van hebt als je UPnP uit zet.
 
Zelfs dan, een router moet gewoon uPnP goed ondersteunen.
 
Hallo,

Mijn oude router was stuk gegaan dus belde ik Ziggo en binnen een paar dagen had ik een nieuw router, de Cisco EPC3925.

Enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik had hier geen last van met m'n oude router.

Vreemd dat je de Cisco EPC3925 hebt gekregen, volgens de website van Ziggo staat dit modem op het lijstje van "Apparaten die we niet meer leveren"
 
Vreemd dat je de Cisco EPC3925 hebt gekregen, volgens de website van Ziggo staat dit modem op het lijstje van "Apparaten die we niet meer leveren"
Vorig jaar deze nog van een monteur gekregen omdat de Ubee die bij het installatiepakket kwam zich rond om de 5de dag elke resette. De Cisco 3925 die ik dus kreeg doet dat niet meer.

Sent from my MI 3W using Tapatalk
 
Zelfs dan, een router moet gewoon uPnP goed ondersteunen.

Klopt, maar als het een bug in de firmware betreft, heeft omruilen weinig effect, of het moet een ander model worden. In elk geval geeft dat een indicatie van het probleem als het helpt.

Maar dat de netwerkpoort regelmatig 2 volle seconden dood is, is in elk geval niet acceptabel.
 
Bedankt iedereen, ik ga kijken of ik een ander router van Ziggo kan krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan