R
rvdhorst1
Kan iemand me helpen. Ik heb vandaag mijn nieuwe modem/router gekregen. In de brief staat kan 20minuten duren voordat het werkt. Nu na 3uur nog niets. Modem geeft in de config access denied. Ik heb mijn oude modem maar weer eraan gehangen.
Vanmiddag ook een halfuurtje met zo'n 10ct p/m mijnheer aan de telefoon gehangen (met mobiel). die kon niets vinden maar kon ook niet bij mijn modem komen, die gaf aan 48uur te wachten
?
alle hulp is welkom
Vanmiddag ook een halfuurtje met zo'n 10ct p/m mijnheer aan de telefoon gehangen (met mobiel). die kon niets vinden maar kon ook niet bij mijn modem komen, die gaf aan 48uur te wachten
?alle hulp is welkom


