E
estje
Woensdagmiddag plotseling geen telefoon meer, maar ja gebeurt wel vaker. Na een poosje bij buren geïnformeerd maar daar geen problemen. Gelukkig wel internet en televisie dus afgezien van het feit dat ik een belangrijk telefoontje verwachtte, hebben we nog gsm's dus ik ben gaan bellen met helpdesk. Volgens de medewerker had ik 2 modems in mijn bezit
en na verder zoeken bleek dat ik volgens upc de dag ervoor een nieuw modem heb gehad, hetgeen mij totaal is ontgaan. Hierdoor was mijn telefoonaansluiting op het nieuwe modem gezet en zou ik binnen 24 uur weer aangesloten moeten zijn. Nou, de ervaring leert dat dat nooit klopt en ook in dit geval niet. Zaterdagmorgen nog steeds geen telefoon en nu ook geen internet meer
Weer gebeld met hd en ook hier wordt weer een navraag voor ingediend. Wat volgt? afsluiting van mijn televisie? Maar goed volgens de medewerker zou het toch zeker volgende week weer eens opgelost moeten zijn.
:'( Ik word zo moe en verdrietig van alle ellende die ik tot nu toe al heb gehad met upc, want geloof me dit is het zoveelste akkefietje, ik kan onderhand een boek schrijven over alle ellende met upc. Afsluiten gaat vrij gemakkelijk maar weer corrigeren gaat zoooo moeizaam. :'(
en na verder zoeken bleek dat ik volgens upc de dag ervoor een nieuw modem heb gehad, hetgeen mij totaal is ontgaan. Hierdoor was mijn telefoonaansluiting op het nieuwe modem gezet en zou ik binnen 24 uur weer aangesloten moeten zijn. Nou, de ervaring leert dat dat nooit klopt en ook in dit geval niet. Zaterdagmorgen nog steeds geen telefoon en nu ook geen internet meer
Weer gebeld met hd en ook hier wordt weer een navraag voor ingediend. Wat volgt? afsluiting van mijn televisie? Maar goed volgens de medewerker zou het toch zeker volgende week weer eens opgelost moeten zijn.
:'( Ik word zo moe en verdrietig van alle ellende die ik tot nu toe al heb gehad met upc, want geloof me dit is het zoveelste akkefietje, ik kan onderhand een boek schrijven over alle ellende met upc. Afsluiten gaat vrij gemakkelijk maar weer corrigeren gaat zoooo moeizaam. :'(
