• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

nieuw modem volgens upc

  • Onderwerp starter Onderwerp starter estje
  • Startdatum Startdatum
E

estje

Woensdagmiddag plotseling geen telefoon meer, maar ja gebeurt wel vaker. Na een poosje bij buren geïnformeerd maar daar geen problemen. Gelukkig wel internet en televisie dus afgezien van het feit dat ik een belangrijk telefoontje verwachtte, hebben we nog gsm's dus ik ben gaan bellen met helpdesk. Volgens de medewerker had ik 2 modems in mijn bezit??? en na verder zoeken bleek dat ik volgens upc de dag ervoor een nieuw modem heb gehad, hetgeen mij totaal is ontgaan. Hierdoor was mijn telefoonaansluiting op het nieuwe modem gezet en zou ik binnen 24 uur weer aangesloten moeten zijn. Nou, de ervaring leert dat dat nooit klopt en ook in dit geval niet. Zaterdagmorgen nog steeds geen telefoon en nu ook geen internet meer >:( >:( Weer gebeld met hd en ook hier wordt weer een navraag voor ingediend. Wat volgt? afsluiting van mijn televisie? Maar goed volgens de medewerker zou het toch zeker volgende week weer eens opgelost moeten zijn. >:( :'( Ik word zo moe en verdrietig van alle ellende die ik tot nu toe al heb gehad met upc, want geloof me dit is het zoveelste akkefietje, ik kan onderhand een boek schrijven over alle ellende met upc. Afsluiten gaat vrij gemakkelijk maar weer corrigeren gaat zoooo moeizaam. :'(
 
Whahahah lekker die helpdesk.

Wel slecht dat alles maar even word afgesloten.

je hebt momenteel Fiber 30.
Fiber 30 kan gewoon via die ARRIS, en je telefonie ook!

Als ze een nieuwe sturen zal dit waarschijnlijk een CISCO EPC3212 modem zijn.
UPC mag echter niet uit zichzelf een modem sturen.

Helaas is de HD over 15 min dicht, en morgen bellen heeft geen nut.
Je word een maandag weer geholpen dan.
Stuur maar even een bericht via dit forum naar Jordy-UPC of Nesta-UPC, hun kunnen zo achterhalen waarom er een nieuw modem moet komen
 
davy16 zei:
Helaas is de HD over 15 min dicht, en morgen bellen heeft geen nut.

Hoe kom je daar nu bij? De technische helpdesk is gewoon 7 dagen per week van 08.00 tot 22.00 uur geopend.
 
davy16 zei:
Whahahah lekker die helpdesk.

Wel slecht dat alles maar even word afgesloten.

je hebt momenteel Fiber 30.
Fiber 30 kan gewoon via die ARRIS, en je telefonie ook!

Als ze een nieuwe sturen zal dit waarschijnlijk een CISCO EPC3212 modem zijn.
UPC mag echter niet uit zichzelf een modem sturen.

Helaas is de HD over 15 min dicht, en morgen bellen heeft geen nut.
Je word een maandag weer geholpen dan.
Stuur maar even een bericht via dit forum naar Jordy-UPC of Nesta-UPC, hun kunnen zo achterhalen waarom er een nieuw modem moet komen

Kleine kanttekening, UPC mag wel een nieuw modem sturen uit zichzelf. Lijkt mij wel de bedoeling dat iedereen hiervan op de hoogte gesteld wordt.
 
Ik heb gisteravond een berichtje gestuurd aan Jordy-UPC en kreeg net een sms van UPC dat mijn storing in behandeling is genomen. Weet niet of het met elkaar te maken heeft maar ik heb nooit eerder een sms van upc gekregen. Volgens de helpdesk medewerker die ik zaterdagochtend aan de telefoon had zou de storing op zijn vroegst op maandagmorgen worden opgepakt. Hoop dat het snel geregeld is want ik moet nu steeds bij buren even internetten.
 
Nou ik moet bekennen dat het allemaal best snel geregeld is. Vanmorgen telefoon en internetverbinding hersteld. Bedankt. :)
 
Terug
Bovenaan