• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

nieuw modem-nieuw contract?-weg voordeel?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter oetjeboeroe
  • Startdatum Startdatum
O

oetjeboeroe

Voor een 2 weken terug is er een nieuw modem geplaatst.
Weg witte stoeptegel.
Ander modempje geplaatst gekregen.
Kijk ik op mijn UPC...
Wat zie ik?
Een nieuw contract? Dus weer een jaarcontract terwijl ik niets verander.
Verder had ik gratis bellen naar vaste nummers binnen nederland.
Nu staat ineens op mijn factuur dat ik moet betalen?
Whats loos??? :'(
 
Waarom heb je een nieuw modem gekregen?
Heb je daar zelf om gevraagd, want dan klopt het wel. Je gaat dan namelijk over op een ander soort telefonie.

Als de modem door UPC is vervangen omdat hij kapot was (of omdat UPC van de stoeptegels af wil) en jij niets aan je abonnement hebt veranderd hoor je geen nieuw contract te krijgen.
Neem contact op met de helpdesk en als die het niet snappen en oplossen stuur dan een PM aan een van de mensen van het webcareteam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
oetjeboeroe zei:
Voor een 2 weken terug is er een nieuw modem geplaatst.
Weg witte stoeptegel.
Ander modempje geplaatst gekregen.
Kijk ik op mijn UPC...
Wat zie ik?
Een nieuw contract? Dus weer een jaarcontract terwijl ik niets verander.
Verder had ik gratis bellen naar vaste nummers binnen nederland.
Nu staat ineens op mijn factuur dat ik moet betalen?
Whats loos??? :'(

Ik heb een tijdje terug een brief van UPC gehad dat ze mijn modem en stoeptegel gaan vervangen. In die brief stond ook dat de eerste factuur ná vervanging anders zou zijn dan normaal.... Blijkbaar bedoelen ze daar dus mee dat je opgezadelt wordt met een nieuw contract en ander pakket :-\
 
Johnny54 zei:
Waarom heb je een nieuw modem gekregen?
Heb je daar zelf om gevraagd, want dan klopt het wel. Je gaat dan namelijk over op een ander soort telefonie.

Als de modem door UPC is vervangen omdat hij kapot was (of omdat UPC van de stoeptegels af wil) en jij niets aan je abonnement hebt veranderd hoor je geen nieuw contract te krijgen.
Neem contact op met de helpdesk en als die het niet snappen en oplossen stuur dan een PM aan een van de mensen van het webcareteam.
Ik heb dus modem gekreegen omdat ze het oude stoeptegeltje weg wilde hebben.
Heb zojuist maar ff gebeld.
Daar vertelde de juffrouw dat..
Aan eind de herrekening komt dus belkosten worden er vanaf gehaald.
Verder even over nieuw contactdatum gehad.
Ja klopt zei ze maar ik ga dat wel voor u veranderen, want u bent "gedwongen" dit te doen.
Even afwachten dus???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan