O
oetjeboeroe
Voor een 2 weken terug is er een nieuw modem geplaatst.
Weg witte stoeptegel.
Ander modempje geplaatst gekregen.
Kijk ik op mijn UPC...
Wat zie ik?
Een nieuw contract? Dus weer een jaarcontract terwijl ik niets verander.
Verder had ik gratis bellen naar vaste nummers binnen nederland.
Nu staat ineens op mijn factuur dat ik moet betalen?
Whats loos
:'(
Weg witte stoeptegel.
Ander modempje geplaatst gekregen.
Kijk ik op mijn UPC...
Wat zie ik?
Een nieuw contract? Dus weer een jaarcontract terwijl ik niets verander.
Verder had ik gratis bellen naar vaste nummers binnen nederland.
Nu staat ineens op mijn factuur dat ik moet betalen?
Whats loos
:'(
