Zoals ik schreef de Gigabox is geïnstalleerd. De helpdeskmedewerker maakte bewust een afspraak voor het installeren van de Gigabox anders zou mijn oude modem ( die ik net had ) worden afgesloten.@Cetas Ik zou het giga modem gewoon installeren, want het signaal op je andere modem verdwijnt. Ik heb 2 maanden geleden ook een Gigabit abonnement afgesloten, na gebeld te zijn door Ziggo met een aanbieding. Maar binnen 14 dagen heb ik deze order gecanceld omdat ik de meerwaarde niet inzag van een Gigabit verbinding. Dus terug naar Max gegaan. Geprobeerd om de oude connectbox weer aan te sluiten, maar daar zat geen signaal op. Met Ziggo gebeld en de HD zei dat het signaal nu op de Giga box stond en daar ook op zou blijven. Ik moest de oude Connectbox terugsturen en de Gigabox gebruiken, ondanks dat ik weer terug naar internet Max gegaan ben. Ik zei dat ik eigenlijk dus de verkeerde box had i.c.m. mijn abonnement, maar dat maakte volgens de HD niet uit. ”Er zijn meer abonnee’s die een Gigabox hebben, maar geen Giga abonnement hebben“ werd mij gezegd.
Saillant detail omtrent mijn oude modem, de techneut keek welke serie/uitvoering deze was en vond het vreemd dat ik deze had gekregen. Het was de eerste serie die hij juist al heel veel had vervangen omdat er zoveel problemen mee waren.
Tja Ziggo het blijft een apart bedrijf.