• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuw klant systeem > UPC door de bocht.

B

BuzzOff

Hmz.

Nieuw factuurtje binnen, of ik even voor de afgelopen 3 maanden Chello internet wil betalen.
Waarvan 2 maanden het goede bedrag en één maand het dubbele. Tevens wederom borg modem in rekening gebracht.

Telefonisch contact opgenomen met klantservice.
Klopt inderdaad niet, maanden zijn reeds betaald, borg is betaald en dubbele maand bedrag al helemaal niet correct.

Mededeling dat ik de automatische betaling maar gewoon moet cancellen en zelf het juiste bedrag moet overmaken.

Prima, doen wel.

Maand februari, wederom dubbele boeking.
Chello internet twee maal aangeslagen, zelfde verhaal.
Automatische betaling teniet doen en zelf het juiste bedrag over maken.

Meer mensen hier ervaring mee toevallig?
 
Nee dat niet, maar ik ga m'n afschriften wel wat beter in de gaten houden. Dank je...
 
Mensen is dit echt nodig om deze onzin te vermelden...

Er moet een ander probleem zijn welke niet onderkent word en zodoende de betaling de schuld krijgt.

Sommige mensen (in dit geval Chello Mederwerkers) krijgen de schuld daar zij niet eens met een Telraam overweg kunnen. De computer (het levenlozen, onwetende ding) krijgt meestal de schuld hiervan. Kijk eens op de site/Bladen van Computer Idee zij geven eerlijk toe dat hu STAGAIRE zijn/haar dag niet had. Het is het zelfde maar toont anders.......
 
Hmz.

We hebben het hier over het falen van UPC.
Waar ze overigens zeer goed in zijn.
Mijn complimenten hiervoor.

Het feit dat je ergens aangeslagen wordt, alla, maar laat dat dan ook kloppen.

Geen fake nota's sturen naar klanten.

Hoe zou jij reageren als je dubbel wordt aangeslagen en UPC zegt: 'maar meneer, u dient dit zelf op te lossen'.

Want dat komt naar voren in mijn verhaal.

Dienstverlening is nihil.
 
upc monteur zei:
NEEM NOOIT AUTO INCASSO!!!!!!!!!!!!!

Really?? Ik heb altijd al automatische incasso gedaan en nooit problemen gehad.

Had juist het idee dat als je het handmatig doet dat het dan fout gaat. Dan moeten ze het bij UPC registreren. Als je het automatisch doet dan is het allemaal computer werk en dat gaat meestal wel goed toch ???
 
Rene zei:
upc monteur zei:
NEEM NOOIT AUTO INCASSO!!!!!!!!!!!!!

Really?? Ik heb altijd al automatische incasso gedaan en nooit problemen gehad.

Had juist het idee dat als je het handmatig doet dat het dan fout gaat. Dan moeten ze het bij UPC registreren. Als je het automatisch doet dan is het allemaal computer werk en dat gaat meestal wel goed toch ???

JA! Ik heb ook altijd AUTOMATiSCHE INCASSO. Dat is altijd goed gegaan.! ;D
 
Really?? Ik heb altijd al automatische incasso gedaan en nooit problemen gehad.

Had juist het idee dat als je het handmatig doet dat het dan fout gaat. Dan moeten ze het bij UPC registreren. Als je het automatisch doet dan is het allemaal computer werk en dat gaat meestal wel goed toch ???

UPC MONTEUR SAYS..
Je hebt in zeker zin wel gelijk zelf heb ik hier ook geen ervaring mee maar wat ik van de klanten hoor
waar ik geweest ben is dat auto incasso 1 en al drama is .

blij dat het niet bij iedereen is :)

groetjes
 
8)
Hier nog één zonder problemen... Is er wel iemand op dit forum waar het wel eens mis is gegaan met de automatische incasso dan?
8)
 
Terug
Bovenaan