• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuw kanaal: UPC Games?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter tricky73
  • Startdatum Startdatum
T

tricky73

Al zappend langs een nieuw kanaal ??? gekomen,
nr. 77 UPC games.
Hiervoor hebben we toch gewoon de On Demand-knop????
 
yep, maar ik denk dat UPC deze meuk nog harder door de strot van klanten wil proberen te duwen... gratis of niet.
 
En op 88 zit UPC Interactive.

Ik denk dat ze dit doen zodat meer mensen deze mogelijkheden zien doordat ze er tijdens het zappen tegenaan lopen.
 
ESM zei:
yep, maar ik denk dat UPC deze meuk nog harder door de strot van klanten wil proberen te duwen... gratis of niet.

Wat een positieve instelling toch weer...
 
Blijkbaar is er geen tekort aan z.g. bandbreedte. Op deze kanalen hadden ook de verdwenen zenders kunnen staan (b.v. regionale omroepen, muziekkanalen, enz).
 
ESM zei:
Ik neem maar aan dat je nog niet zo lang met UPC te maken hebt...

Ik heb nu een jaar of vijftien met UPC te maken. In de eerste jaren beviel dat slecht, maar de laatste tijd ben ik dik tevreden. Leuk programma-aanbod, goede beeldkwaliteit. Nu maar hopen dat het zo blijft, natuurlijk...
 
jvr zei:
Blijkbaar is er geen tekort aan z.g. bandbreedte. Op deze kanalen hadden ook de verdwenen zenders kunnen staan (b.v. regionale omroepen, muziekkanalen, enz).

Maar dit kost toch geen extra bandbreedte?
Ze gaven het toch al door... via de interactiveknop..
Alleen brengen ze het nu onder de aandacht.
Ze geven evenveel informatie door.
Toch??

Ik snap het wel van upc. Strategisch een slimme zet.
Maar of er nou echt iemand blij van wordt..?
 
Ik heb liever wat nieuwe extra zenders erbij ipv diensten die ik ook kan gebruiken via de Interactive knop
 
En ze willen het ook zichtbaarder maken voor potentiele klanten (zoals de Rabobank al gedaan heeft) die tegen betaling content op Interactive leveren.
 
Terug
Bovenaan