J
Joyce
Sinds een ruime week ben ik de "gelukkige" bezitter van een oosterijks (?) chello ip nummer. Ik merkte dat ik heel wat websites niet kon bezoeken (voorbeeldjes: Kruidvat.nl Telfort.nl).
Toen heb ik mijn ip nummer online gecheckt via https://www.ipnumber.eu en kwam ik er achter dat ik wel een heel vreemd ip nummer had
(89.98.*****) Daarna via een whois gezien dat het van chello.at afkomstig is.
Dus maar even contact opgenomen met de chello helpdesk die me het volgende terug mailde:
Nou mooi dus niet opgelost! Dus weer gemaild (inmiddels al heel wat keer). Maar er komt geen reactie
Heb ze ook gevraagd of ik een nieuw ipnummer kan krijgen...
De tips die ik hier gelezen heb (zoals deze bijvoorbeeld: https://ziggoforum.nl/posts/84657/ ) gaan niet op. Het modem is er ook al een nacht uitgeweest, maar dat hielp ook niet.
Wie weet nog een oplossing? Ik word er knettergek van
Toen heb ik mijn ip nummer online gecheckt via https://www.ipnumber.eu en kwam ik er achter dat ik wel een heel vreemd ip nummer had

Dus maar even contact opgenomen met de chello helpdesk die me het volgende terug mailde:
Dit betreft een storing van UPC.
Wij hebben het probleem inmiddels opgelost.
Excuses voor het ongemak.
Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op :https://www.upc.nl.
Nou mooi dus niet opgelost! Dus weer gemaild (inmiddels al heel wat keer). Maar er komt geen reactie

Heb ze ook gevraagd of ik een nieuw ipnummer kan krijgen...
De tips die ik hier gelezen heb (zoals deze bijvoorbeeld: https://ziggoforum.nl/posts/84657/ ) gaan niet op. Het modem is er ook al een nacht uitgeweest, maar dat hielp ook niet.
Wie weet nog een oplossing? Ik word er knettergek van


Laatst bewerkt door een moderator: