K
kikoooooo
Hallo!
Sinds 1 januari woon ik in een nieuw huis, vanaf 6 januari televisie basis aangevraagd bij Ziggo.
Afgelopen week kreeg ik mijn nieuwe Bravia binnen en toen heb ik mijn digitale tv decoder ook weer aangesloten.
Het beeld was eerst beroerd, artifacts enzo. Nu heb ik een versterker aangesloten en nu is het beeld perfect. Ook de signaalbalk in de Samsung staat op ongeveer 95%.
Nu werken een aantal zenders niet, zoals 1 t/m 8. Daarna beginnen ze te werken. Tussendoor krijg ik ook bij een aantal zenders nog E48 Geen signaal of E52 bezig met zoeken naar signaal.
De overige zenders werken dus PERFECT.
Nu heb ik vorige week contact gehad met ziggo. Volgens hun is ons signaal nog niet 100% gereed gemaakt voor digitale tv... Dit zal een dezer dagen gebeuren.
Toch vind ik dit een vreemde situatie? Bij digitale TV is het toch zo dat het óf werkt óf niet werkt?
Een aantal zenders krijgen dus geen signaal, de meeste krijgen dat wel. Analoog werkt alles prima.
Iemand enig idee of ziggo hier poep praat, of waarheid?
Sinds 1 januari woon ik in een nieuw huis, vanaf 6 januari televisie basis aangevraagd bij Ziggo.
Afgelopen week kreeg ik mijn nieuwe Bravia binnen en toen heb ik mijn digitale tv decoder ook weer aangesloten.
Het beeld was eerst beroerd, artifacts enzo. Nu heb ik een versterker aangesloten en nu is het beeld perfect. Ook de signaalbalk in de Samsung staat op ongeveer 95%.
Nu werken een aantal zenders niet, zoals 1 t/m 8. Daarna beginnen ze te werken. Tussendoor krijg ik ook bij een aantal zenders nog E48 Geen signaal of E52 bezig met zoeken naar signaal.
De overige zenders werken dus PERFECT.
Nu heb ik vorige week contact gehad met ziggo. Volgens hun is ons signaal nog niet 100% gereed gemaakt voor digitale tv... Dit zal een dezer dagen gebeuren.
Toch vind ik dit een vreemde situatie? Bij digitale TV is het toch zo dat het óf werkt óf niet werkt?
Een aantal zenders krijgen dus geen signaal, de meeste krijgen dat wel. Analoog werkt alles prima.
Iemand enig idee of ziggo hier poep praat, of waarheid?