D
dvejam
Goedenavond zag net op de website dat er een acties is dat als je fiber power 25 of 30 besteld je er een nieuw draadloos modem bij krijgt voor 0 euro. Iemand enig idee welk modem dit is? Moet ook telefonie ondersteunen want kan ook als 3=2 pakket besteld worden bij fiber power 30 versie.
Dank voor reactie.
Dank voor reactie.
Begin van de maand nog een 3=2 pakket met 30-mbit aangevraagd en ik wilde graag een draadloos internet modem erbij. Ik kon toen mooi nog €59,- euro activatie kosten betalen naast een borg van €45,- voor het normale modem wat ik niet eens krijg omdat ik natuurlijk een draadloos modem krijg (totaal betaal ik dus voor de modem €104,-). Ik vond het al vreemd dat je €59,- euro aan activatie kosten extra moest betalen omdat je ipv een gewoon modem een draadloos modem krijgt. En nu geven ze het draadloze modem er wel gratis bij. Helaas voor mij maar mooi meegenomen voor toekomstige gebruikers.