Start uitrol nieuw docsis 3.1 modem (SmartWiFi modem)

en tja weinig problemen met de intel puma
dit topic telt al meer dan 38 pagina's met rond de 700 reacties met slechte werken vpn/torrent icm intel puma chipset
 
De Puma chipset had / heeft inderdaad wat problemen.
Er zijn intussen firmware updates geweest die de problemen met de chipset hebben verminderd.

Ik ben benieuwd of die problemen uit 2020 met traag VPN en Torrent verkeer tegenwoordig nog spelen.
Hier worden er in ieder geval al een vrij lange tijd geen berichten meer over gepost.
 
Een maat van mij heeft vandaag zonder er om te vragen ook de Smart wifi modem ontvangen, heeft gewoon het 350mb pakket. Krijgen alle klanten nu een vervangend modem?
 
Misschien was zijn oude modem zeer verouderd. b.v. de Ubee's 3210 of 3200 werken al niet meer optimaal bij deze snelheid.
 
het zwarte modem of nog de witte connectbox

al zou het mij niet verbazen als ze steeds meer overhevelen naar docsis 3.1 modems
om de capaciteit beter te kunnen verdelen in een wijk
 
Mijn maat vertelde mij net dat zijn buren ook het nieuwe modem ontvangen hebben
 
Vorige week heb ik ook het nieuwe modem ontvangen. Ik zit nu al een week zonder internet omdat het serienummer van het modem en het serienummer wat in mijn abonnement staat niet overeen komt.

Iemand hier die misschien weet hoelang zo’n modem swap duurt?
 
Kan tussen heel snel en 72 uur duren. Als het te lang duurt nog een keer bij Ziggo melden eventueel bij de Ziggo webcare medewerker op dit forum

Andere mogelijkheden (sneller):
- Tel.: 8.00 tot 20.00 uur. - 1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo - 0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten
- Bericht sturen via in-app Messenger van de Ziggo app
- Klantenservice Chat
- Ziggo op Twitter.
- Ziggo op Facebook
 
Bedankt voor je reactie. Dit duurt nu al langer dan 72 uur, zal wel weer contact opnemen met ziggo.
 
Terug
Bovenaan