Ik ben in december 2008 verhuisd en had op het oude adres: Power en Bellen onbeperkt voor 29,95. Ik had een "witte stoeptegel" voor de telefonie en nu gaat telefonie via de internetmodem. Maar nu zie ik op MijnUPC dat mijn telefonie-contract per 15-12-2008 is verlengd voor een jaar. Is dit normaal, internet is niet verlengd voor een jaar.
Nu ben ik bang dat alles in de soep loopt en dat ik nu meer ga betalen dan de 29,95 jaar in jaar uit per maand. Buiten de verhoging in 2009 van € 0,50.
Kortom is het normal dat er een deel van je contract verlengd wordt bij een verhuizing voor een jaar?
ps HD zegt dat er in december onbeperkt(anytime) is afgehaald en later een kortingszegel van 5 euro is toegevoegd. Heb ik dan nog wel de "Power met onbeperkt bellen"-contract zoals ik die toendertijd ben aangegaan?
Nu ben ik bang dat alles in de soep loopt en dat ik nu meer ga betalen dan de 29,95 jaar in jaar uit per maand. Buiten de verhoging in 2009 van € 0,50.
Kortom is het normal dat er een deel van je contract verlengd wordt bij een verhuizing voor een jaar?
ps HD zegt dat er in december onbeperkt(anytime) is afgehaald en later een kortingszegel van 5 euro is toegevoegd. Heb ik dan nog wel de "Power met onbeperkt bellen"-contract zoals ik die toendertijd ben aangegaan?


