Even een vraagje:
Afgelopen vrijdag m'n CISCO modem gekregen ivm met issues met de THOMSON
keurig helpdesk gebeld, serienr doorgegeven, aangepast in het systeem
en nu heb ik m'n CISCO al 2x meer als 12u aan de de kabel gehad, maar hij komt niet online?
hij blijft op de provisioning pagina staan, die aangeeft dat het modem niet online kan komen en ik de handleiding moet volgen.
hier gisteravond ook de helpdesk over gebeld, die gaf aan dat het oude MAC adress nog steeds bij mijn abbo stond, maar dat ik gewoon tot 24u moest wachten en het dan wel goed zou zijn.
nu vanochtend weer 14u verder en was nog steeds niet online, nu de THOMSON er weer ff opgezet en deze werkt nog steeds.
Moet ik nu echt 24u wachten? of had ik een minder capabele helpdesk medewerker, kan me herinneren dat in het verleden (diverse ARRIS swaps en THOMSON) het met bellen en een of 2 reboots van het nieuwe modem alles het weer deed.
Help?
Afgelopen vrijdag m'n CISCO modem gekregen ivm met issues met de THOMSON
keurig helpdesk gebeld, serienr doorgegeven, aangepast in het systeem
en nu heb ik m'n CISCO al 2x meer als 12u aan de de kabel gehad, maar hij komt niet online?
hij blijft op de provisioning pagina staan, die aangeeft dat het modem niet online kan komen en ik de handleiding moet volgen.
hier gisteravond ook de helpdesk over gebeld, die gaf aan dat het oude MAC adress nog steeds bij mijn abbo stond, maar dat ik gewoon tot 24u moest wachten en het dan wel goed zou zijn.
nu vanochtend weer 14u verder en was nog steeds niet online, nu de THOMSON er weer ff opgezet en deze werkt nog steeds.
Moet ik nu echt 24u wachten? of had ik een minder capabele helpdesk medewerker, kan me herinneren dat in het verleden (diverse ARRIS swaps en THOMSON) het met bellen en een of 2 reboots van het nieuwe modem alles het weer deed.
Help?

