- Berichten
- 324
Ik had gisteren de klanten service van Ziggo aan de telefoon. Klopt het dat je geen los internet abonnement kan krijgen. Ik wil van 40 naar 120 mb maar dat zou inhouden dat mijn alles 1 in pakket wordt gewijzigd. En dat wil ik niet. De rest wil ik gewoon houden zoals deze is met het start pakket. Dat is volgens haar niet mogelijk. Sterker nog vertelde ze me is dat binnenkort alle bestaande oud ziggo abonnementen worden omgezet. Met andere woorden we krijgen dan ongevraagd te maken met de huur model mediabox. Maar zo vertelde ze me is nog niet helemaal zeker. Het gekke is dat ik dat al eerder las. Weet even niet meer waar. Ik zit hier niet op te wachten. Als mijn interactieve kapot gaat is het prima maar zolang deze het doet wil ik hier niets aan veranderen.