• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

nieuw beleid ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
324
Ik had gisteren de klanten service van Ziggo aan de telefoon. Klopt het dat je geen los internet abonnement kan krijgen. Ik wil van 40 naar 120 mb maar dat zou inhouden dat mijn alles 1 in pakket wordt gewijzigd. En dat wil ik niet. De rest wil ik gewoon houden zoals deze is met het start pakket. Dat is volgens haar niet mogelijk. Sterker nog vertelde ze me is dat binnenkort alle bestaande oud ziggo abonnementen worden omgezet. Met andere woorden we krijgen dan ongevraagd te maken met de huur model mediabox. Maar zo vertelde ze me is nog niet helemaal zeker. Het gekke is dat ik dat al eerder las. Weet even niet meer waar. Ik zit hier niet op te wachten. Als mijn interactieve kapot gaat is het prima maar zolang deze het doet wil ik hier niets aan veranderen.
 
Ik denk dat 'hardloophenk' alleen de snelheid van zijn bestaande alles-in-1 wil verhogen. Dat kon vroeger alleen door een ander alles-in-1 abonnement te nemen en dat is nu niet anders. Het enige is dat de oude abonnementen niet meer besteld kunnen worden (al sinds het samengaan ziggo/upc). Dat is dus niets nieuws en geen nieuw beleid van Ziggo. Je bent ook niet verplicht om een Horizon te nemen bij een nieuw abonnement, dat hangt helemaal af van hoeveel TV zenders je neemt (welk TV pakket). Zie de link die ACoster al gaf.
 
Even of topic,
zag dat Ziggo nu officieel de snelheidsverhoging aankondigt.
Onderaan op de link pagina van ACoster.
We verhogen vanaf 1 april 2016 de internetsnelheid van dit pakket van 120/12 naar 150/15 Mbit/s.
Ben je al klant en heb je op dit moment een abonnement met als internetsnelheid van 120/12 Mbit/s?
Dan krijg je deze snelheidsverhoging ook.
 
Gaat de 200/20 ook omhoog, hoorde dat ze bezig zijn met 500mb testen.


Best Regards and sent from my Iphone with Tapatalk.
 
Gaat de 200/20 ook omhoog, hoorde dat ze bezig zijn met 500mb testen.


Best Regards and sent from my Iphone with Tapatalk.


Zat ook al te kijken of de 200/20 omhoog gaat zoniet dan is het de moeite om internet te verlagen scheelt je dan toch al gauw 4 euro per maand tenzij ze naar 500/50 gaan ofzo dan houd ik de max.
 
Er is nog niets medegedeeld over het 200Mbit abonnement. Maar afgaande op de laatste jaren zal dat dan op een later moment verhoogd worden. Anders zit er wel erg weinig verschil tussen de abonnementen en gaan klanten downgraden.

Het 500Mbit abonnement is al enige tijd af te sluiten in de meeste gebieden als je een zakelijk abonnement neemt, dat werkt via dezelfde kabel. Of dat in jouw gebied al mogelijk is kun je zien op deze pagina.
 
Even een reactie van mij.
Zoals de alles in 1 pakketten zijn zit hierin nu de horizon box. Echter ik kijk bijna geen tv. Wel zit ik erg vaak op het internet. De dame in kwestie vertelde me dat het niet mogelijk was om alleen het internet te verhogen. Ik had het over zelf samenstellen. Dit kon volgens haar niet. Ik kon de snelheid nemen met de horizonbox anders niet. Toch en dat zij ik ook tegen haar dat deze horizonbox voor de tv is en niets met het internet heeft te maken Maar kan ik geen hogere internetsnelheid nemen zonder deze tv box. Helaas was het volgens haar.
 
De dame in kwestie vertelde me dat het niet mogelijk was om alleen het internet te verhogen.
Dat klopt, het abonnement dat je nu hebt wordt niet meer aangeboden. Wil je iets veranderen dan moet je over naar de huidige abonnementsvorm. (Ik dacht dat het nog wel mogelijk was alleen telefonie op te zeggen.)

Ik had het over zelf samenstellen. Dit kon volgens haar niet. Ik kon de snelheid nemen met de horizonbox anders niet.
Heb je wat er achter de link van ACoster zit gelezen? Onzin dus. Krijg je een dombo aan de lijn: ophangen en opnieuw bellen.

Als je echt geen TV meer kijkt is Ziggo natuurlijk niet de beste keus. Je kunt eens op deze site kijken wat er haalbaar is op koper en glas.
 
Even een reactie van mij.
Zoals de alles in 1 pakketten zijn zit hierin nu de horizon box. Echter ik kijk bijna geen tv. Wel zit ik erg vaak op het internet. De dame in kwestie vertelde me dat het niet mogelijk was om alleen het internet te verhogen. Ik had het over zelf samenstellen. Dit kon volgens haar niet. Ik kon de snelheid nemen met de horizonbox anders niet. Toch en dat zij ik ook tegen haar dat deze horizonbox voor de tv is en niets met het internet heeft te maken Maar kan ik geen hogere internetsnelheid nemen zonder deze tv box. Helaas was het volgens haar.



Dan heeft de dame in kwestie u verkeerd geïnformeerd. Ik heb namelijk zelf mijn abo samengesteld.
Ik heb Connect Max (200/20 Mbit/s internet), Play Start (TV met standaard MediaBox (Humax5300) ZONDER horizonbox) en vast bellen. Heb hier zelf nog volop bellen en TV Royaal aan toegvoegd omdat ik wel tv kijk maar beslist geen horizonbox wil.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan