W
wizmo
Vorige week mezelf aangemeld voor een alles-in-een extra pakket via de terugbelservice. Vandaag de klanetenservice gebeld of alles goed gaat. Wat blijkt: mijn aanvraag is niet te vinden. En och we gaan over naar een nieuw systeem dus u aanvraag zal 5 tot 10 werkdagen na 1 oktober pas uitgeleverd worden. We zitten nu in een bevriezingsperiode van 4 weken door overgang naar het nieuwe systeem, dus alle aanvragen vanaf 3-9 blijven staan tot 1-10.....:cry:
Lullig dat per 1-10 mijn adslabo afloopt. Dus waarschijlijk 2 weken geen internet. Dat is een goed begin.....:evil:
Nu wel hopen dat de snelheden wel op 16 Mb down en 3 Mb up gerealiseerd worden....
Lullig dat per 1-10 mijn adslabo afloopt. Dus waarschijlijk 2 weken geen internet. Dat is een goed begin.....:evil:
Nu wel hopen dat de snelheden wel op 16 Mb down en 3 Mb up gerealiseerd worden....