R
ra.jansen.klm
[FONT="]Goedendag,[/FONT]
[FONT="]Mijn schoonvader heeft via de Ziggo site een vast telefonie abonnement afgesloten inclusief nummerbehoud waarbij Ziggo het opzeggen bij de KPN regelt.[/FONT]
[FONT="]Bij de KPN geldt een opzegtermijn van een maand (dat weet Ziggo) en toch gaat het Ziggo abbo al 3 weken voor de KPN beeindigingsdatum in hetgeen een maand onnodig dubbele kosten voor de nieuwe Ziggo klant oplevert.[/FONT]
[FONT="]Heb hierover gebeld met Ziggo maar de dame van de klantenservice informeerde mij dat zij de ingangsdatum niet naar achteren kon verplaatsen en tevens verzekerde zij mij dat er geen dubbele abbo kosten zijn.[/FONT]
[FONT="]Ik heb hier echter geen goed gevoel over; weet iemand hoe het precies zit en of hier iets aan te doen is?[/FONT]
[FONT="]Mijn schoonvader heeft via de Ziggo site een vast telefonie abonnement afgesloten inclusief nummerbehoud waarbij Ziggo het opzeggen bij de KPN regelt.[/FONT]
[FONT="]Bij de KPN geldt een opzegtermijn van een maand (dat weet Ziggo) en toch gaat het Ziggo abbo al 3 weken voor de KPN beeindigingsdatum in hetgeen een maand onnodig dubbele kosten voor de nieuwe Ziggo klant oplevert.[/FONT]
[FONT="]Heb hierover gebeld met Ziggo maar de dame van de klantenservice informeerde mij dat zij de ingangsdatum niet naar achteren kon verplaatsen en tevens verzekerde zij mij dat er geen dubbele abbo kosten zijn.[/FONT]
[FONT="]Ik heb hier echter geen goed gevoel over; weet iemand hoe het precies zit en of hier iets aan te doen is?[/FONT]