• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuw abbo of zoiets

Berichten
109
Hallo we hebben al aantal jaren upc internet en tv (digitaal) Nu heb ik paar maand geleden het internet en tv naar upcfiber power 25 en upc digital tv hd gedaan (alles werkt goed mail account zelfde gebleven enz. Maar nu hebben ze in november gebeld met telefonie via upc. Mijn vader wou dat ze gegevens opstuurden wat dat ging kosten en hoe en wat maar tot mijn verbazing kregen we niks toen er mailt je kwam u heeft nieuw bestelling gedaan bij upc uhm heb niks besteld. Wat had upc gedaan die had al abbo geregeld dus direct gebeld dat we niet akkoord gingen en ze zouden bij upc regelen dat het niet door ging het upc telefonie. Gisteren kregen we in eens pakketje van upc met modem voor telefonie. Weer bellen met upc dat het niet klopte maar konden het nog niet opzeggen omdat de 7 dagen pas vandaag in gaan maar nu komt het. Vandaag geen digitale tv meer en wel internet maar kan niet bij mijn mail enz. Weer bellen nu hebben we een hele nieuw abbo volgen upc mijn oude mail weg alles en we hebben niet gevraag naar nieuw abbo. Maar nu kan ik ook niet inloggen op upc account omdat mail en ww zijn veranderd en we hebben al jaren internet abbo van upc snap niet dat dan mail en ww weer moet veranderen en probleem is dat alles via mijn oud mail gaat waar ik aangemeld ben enz. Alleen omdat we nieuw abbo voor telefonie krijgen wat we niet willen maar alleen gegevens van wouden
 
Zo te zien kan de klantenservice niks regelen

Probeer is een van de webcare medewerkers te benaderen via die forum

Wassily-UPC of Ryan-UPC


Wassily-UPC
https://chelloo.nl/Ziggo/index.php?action=profile;u=10000


Ryan-UPC
https://chelloo.nl/ziggo/index.php?action=profile;u=17018
 
Heb 1 van de webcare pm gestuurd maar afwachten. We hebben inmiddels digitv via nieuw klantnummer/abbo en hoofdaccount email adres. Maar we willen weer terug naar oud klantnummer en abbo en hoofdaccount email adres van wegen de aliassen want nu wordt 1 van mijn alliassen gebruikt voor mijn oude hoofdaccount email anders kan ik helemaal geen email meer ontvangen op oude mail adres
 
Je moet er wel rekening mee houden dat de webcareleden wegens vakantieperikelen niet onmiddellijk kunnen reageren...
 
Heb vandaag HD iemand aan de telefoon gehad die het begreep en schijnt dus niet meer veranderd te kunnen worden naar oude klantnummer en hoofdemail adres
 
Terug
Bovenaan