• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Niets te huilen........

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jafo
  • Startdatum Startdatum
Berichten
74
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Als het niet goed gaat klimmen we vaak gemakkelijker in de pen dan wanneer het goed gaat. Daarom schrijf ik hier even mijn gebeurtenissen neer.

December 2010 ben ik gecompenseerd voor de "Dolby" bug. Met de mededeling dat er januari 2011 een software update zou komen. We zijn nu een jaar verder en ik las hier dat het nog een half jaar zou gaan duren. Ik heb het hele jaar braaf op de Nederlandse zenders het geluid goed gezet maar dit was weer een druppel.

Vanmiddag gebeld en weer tot volle tevredenheid gecompenseerd. Dus echt niets te huilen.
 
AlexAnderS zei:
mag ik weten wat voor compensatie? want dan ga ik ook weer even hierover bellen
Volgens jou gegevens heb je geen HD hoor :)
Dus voor jou wordt er denk ik weinig gecompenseerd.
 
dan zijn mijn gegevens niet up2date hier, maar ik heb uiteraard wel HD

Ik heb over dit probleem een aantal maanden geleden UPC over gebeld en mij werd toen verteld dat het zou worden opgelost in het 4e kwartaal van 2011
 
jafo zei:
Vanmiddag gebeld en weer tot volle tevredenheid gecompenseerd. Dus echt niets te huilen.

Dit soort compensatiedeals deugen natuurlijk van geen meter. Begrijp me goed: ik gun het jou van harte, maar ze horen gewoon eens hun beloftes waar te maken. Nu compenseren ze een paar mensen die toevallig officieel een klacht hebben ingediend en ze laten de rest van de klanten gewoon stikken. Dat deugt dus echt niet! >:(
 
jtech zei:
Dit soort compensatiedeals deugt natuurlijk van geen meter. Begrijp me goed: ik gun het jou van harte, maar ze horen gewoon eens hun beloftes waar te maken. Nu compenseren ze een paar mensen die toevallig officieel een klacht hebben ingediend en ze laten de rest van de klanten gewoon stikken. Dat deugt dus echt niet! >:(
Er deugt momenteel wel meer niet aan UPC...
UPC geeft ons de informatie voor het Dolby: https://vragen.upc.nl/app/answers/detail/a_id/480/kw/Dolby%20geluid/session/L3NpZC80RkVLcUtNaw%3D%3D
 
jtech zei:
<offtopic> Vrienden van mij hadden een nieuw modem gehad, de draadloze Cisco, met daarbij de nodige informatie voor Draadloos internet. (Netwerk naam en wachtwoord)
Ze kregen het maar niet voor elkaar om het netwerk te vinden....
Wat bleek??? Die naam en Wachtwoord bestonden niet eens, het was gewoon iets heel anders..
Lekker handig als ze nieuwe klanten krijgen en dan foute info geven over je draadloos modem. </offtopic>
 
<offtopic>

@Dave,
begin eens een nieuw topic erover, ben er benieuwd naar en misschien kunnen we er nog wat van leren.

73's
 
Terug
Bovenaan