Als het niet goed gaat klimmen we vaak gemakkelijker in de pen dan wanneer het goed gaat. Daarom schrijf ik hier even mijn gebeurtenissen neer.
December 2010 ben ik gecompenseerd voor de "Dolby" bug. Met de mededeling dat er januari 2011 een software update zou komen. We zijn nu een jaar verder en ik las hier dat het nog een half jaar zou gaan duren. Ik heb het hele jaar braaf op de Nederlandse zenders het geluid goed gezet maar dit was weer een druppel.
Vanmiddag gebeld en weer tot volle tevredenheid gecompenseerd. Dus echt niets te huilen.
December 2010 ben ik gecompenseerd voor de "Dolby" bug. Met de mededeling dat er januari 2011 een software update zou komen. We zijn nu een jaar verder en ik las hier dat het nog een half jaar zou gaan duren. Ik heb het hele jaar braaf op de Nederlandse zenders het geluid goed gezet maar dit was weer een druppel.
Vanmiddag gebeld en weer tot volle tevredenheid gecompenseerd. Dus echt niets te huilen.


Die naam en Wachtwoord bestonden niet eens, het was gewoon iets heel anders..