diontilburg
Forum Gebruiker
- Berichten
- 2
Mijn klantnummer: Klant nummer: ;****
Beste bezoeker,
Ik heb nu sinds een halfjaar een alles-in-1 pakket van Ziggo.
Er zijn dagen dat alles prima werkt, internet super snel, televisie ontvangst is prima. De humax decoder werkt ook prima.
Echter zijn er ook heel veel dagen dat ik 's ochtends beneden kom en de router in de meterkast een hele hoge toon maakt. Ik haal de adapter eruit en na het resetten doet de router het meestal wel weer. Soms gebeurt dit 7 dagen in de week, zoals deze week het geval is.
Ook heb ik vaak last van storingen op de TV. Op de website van ziggo praten ze over blokken en strepen, hier heb ik vaak last van. Ik kijk al zo weinig TV en als dan net een spannende voetbal wedstrijd op TV is en ik kan niet kijken dan reageer ik alles af op Ziggo. Of dit reëel is weet ik dus niet daarom dat ik maar eens wat op een forum post.
Ik studeer ICT, werk in ICT en droom ICT. Van de technische dingen wat betreft een router/decoder heb ik weinig verstand. Maar alles omtrent kabels, aansluiting etc. etc. is in orde.
Wie o wie kan mij helpen, ik begin nu echt de pest aan Ziggo te krijgen.
Bovendien betaal ik elke maand gewoon 50 euro terwijl ik lang niet ontvang ze mij beloven.
Met vriendelijke groeten, Dion ***** uit Tilburg. (****)
Klant nummer: *****
****=Mod-edit: Privégegevens uit bericht verwijderd.
Beste bezoeker,
Ik heb nu sinds een halfjaar een alles-in-1 pakket van Ziggo.
Er zijn dagen dat alles prima werkt, internet super snel, televisie ontvangst is prima. De humax decoder werkt ook prima.
Echter zijn er ook heel veel dagen dat ik 's ochtends beneden kom en de router in de meterkast een hele hoge toon maakt. Ik haal de adapter eruit en na het resetten doet de router het meestal wel weer. Soms gebeurt dit 7 dagen in de week, zoals deze week het geval is.
Ook heb ik vaak last van storingen op de TV. Op de website van ziggo praten ze over blokken en strepen, hier heb ik vaak last van. Ik kijk al zo weinig TV en als dan net een spannende voetbal wedstrijd op TV is en ik kan niet kijken dan reageer ik alles af op Ziggo. Of dit reëel is weet ik dus niet daarom dat ik maar eens wat op een forum post.
Ik studeer ICT, werk in ICT en droom ICT. Van de technische dingen wat betreft een router/decoder heb ik weinig verstand. Maar alles omtrent kabels, aansluiting etc. etc. is in orde.
Wie o wie kan mij helpen, ik begin nu echt de pest aan Ziggo te krijgen.
Bovendien betaal ik elke maand gewoon 50 euro terwijl ik lang niet ontvang ze mij beloven.
Met vriendelijke groeten, Dion ***** uit Tilburg. (****)
Klant nummer: *****
****=Mod-edit: Privégegevens uit bericht verwijderd.
Laatst bewerkt door een moderator: