Niet te geloven, dat het zolang heeft geduurd

E

Edgar

Mijn modem is afgelopen vrijdag 2 jun vervangen. Vanaf dan, heb ik problemen met internet en mijn telefonie.
Het begon met een langszame internet verbinding.

Dat heb ik gemeld bij UPC Helpdesk en toen heeft de helpdesk mij de volgende instructie gegeven om de boel aan de praat te krijgen

Zondag 5 Juni
- mijn PC en modem herstarten en opnieuw provisioning en weer pc herstarten
- Internet en Telefonie werkte, alleen internet verbinding was nog steeds langzaam
- Zij vertelden dat mijn Telefonie en Classic twee gescheiden accounts waren geworden na de modem vervangin en daarom zij het probleem nog niet volledig konden oplossen op dat moment. Dus is het probleem naar de technishe dienst doorgemeld zij zouden het gaan oplossen

Maandag 6 Juni
- Mijn Telefonie werkte niet en ik weer bellen met mijn mob.telefoon. (dus extra duur moeten bellen)
- Weer 3 of 4 keer mijn PC en modem herstarten en opnieuw provisioning en weer miij pc herstarten
- Nu is mijn internet snelheid goed(volgens download test-upc testsever).
- Maar deze keer werkt Telefonie helemaal niet
- Zij vertelden dat mijn Telefonie en Classic twee gescheiden accounts waren geworden na na de modem vervangin en daarom zij het probleem nog niet volledig konden oplossen op dat moment. Dus is het probleem naar de technishe dienst doorgemeld zij zouden het gaan oplossen

Dinsdag 7 Juni
- Telefonie werkt nog steeds niet
- weer bellen met mijn mob.telefoon. (dus extra duur moeten bellen)
- Zij vertelden dat mijn Telefonie en Classic twee gescheiden accounts waren geworden na de modem vervangin en daarom zij het probleem nog niet volledig konden oplossen op dat moment. Dus is het probleem naar de technishe dienst doorgemeld zij zouden het gaan oplossen

Woensdag 8 Juni
- Telefonie werkt nog steeds niet
- weer bellen met mijn mob.telefoon. (dus extra duur moeten bellen)
- Zij vertelden dat mijn Telefonie en Classic twee gescheiden accounts waren geworden na na de modem vervanging en daarom zij het probleem nog niet volledig konden oplossen op dat moment. Dus is het probleem naar de technishe dienst doorgemeld zij zouden het gaan oplossen

Donderdag- 9 Juni
- Ik heb al twee keer gebeld.
- De tweede keer dat ik belde zeide ze dat ze een oplossing hadden , maar heelas de oplossing heeft niet gewerkt
- Probleem gaat weer terug naar de afdeling die het op moet lossen

Vrijdag 10 Juni
- Weer twee keer gebeld en ze hadden een oplossing gevonden
- Inderdaad mijn internet en telefoon werk.
- Heelas zit ik waar het probleem mee begonnen is, internet verbinding is heel traag
- Ik kan niet opnieuw provisionen omdat ik niet in kan loggen in de provisioning pagina.
- Helpdesk kan mijn password niet resette, zij krijgen een foutmelding als ze dit willen doen
- Probleem gaat weer terug naar de afdeling die het op moet lossen

Zaterdag 11 Juni
- Weer gebeld
- Internet is nog steeds langzaam, wegens corrupte account
- Probleem is naar de afdeling die het op moet lossen, maar het zal pas maandag worden opgepakt.

Zondag 12 Juni
- Weer gebeld
- Internet is nog steeds langzaam, wegens corrupte account
- Probleem is naar de afdeling die het op moet lossen, maar het zal pas maandag worden opgepakt.


Maandag 13 Juni
- Weer gebeld
- Internet is nog steeds langzaam, wegens corrupte account
- Probleem is naar de afdeling die het op moet lossen

Dinsdag 14 Juni
- Weer gebeld
- Internet is nog steeds langzaam, wegens corrupte account
- Probleem is naar de afdeling die het op moet lossen

Woensdag 15 Juni
- Weer gebeld
- Internet is nog steeds langzaam, wegens corrupte account
- Probleem is naar de afdeling die het op moet lossen

Donderdag 16 Juni
- Weer gebeld
- Internet is nog steeds langzaam, wegens corrupte account
- Probleem is naar de afdeling die het op moet lossen

Vrijdag 17 Juni
- Weer gebeld
- Internet is nog steeds langzaam, wegens corrupte account
- Probleem is naar de afdeling die het op moet lossen

Zaterdag 18 Juni
- Weer gebeld
- Internet is nog steeds langzaam, wegens corrupte account
- Probleem is naar de afdeling die het op moet lossen, maar het zal pas maandag worden opgepakt.

Zondag 19 Juni
- Weer gebeld
- Internet is nog steeds langzaam, wegens corrupte account
- Probleem is naar de afdeling die het op moet lossen, maar het zal pas maandag worden opgepakt.

Maandag 20 Juni
- Weer gebeld
- Internet is nog steeds langzaam, wegens corrupte account
- Probleem is naar de afdeling die het op moet lossen
- Helpdesk medewerker heeft het geescaleerd naar de Supervisor

Dinsdag 21 Juni
- `s-ohtends gebeld
- Internet is nog steeds langzaam, wegens corrupte account

- S`avond rond 8uur probleem opgelost...!!!!!

Woensdag 22 Juni
- Gebeld dat alles weer werkte
- Ik krijg volledige abbo telefonie en internet kosten maand Juni terug.

Niet te geloven, dat het zolang heeft geduurd !!!
 
je bent zo te zien niet alleen.
heb er hier ook last van, modem komen ze pas 25 juli vervangen, ik zit al 3 weeken op da te wachten, en ik zit ook op het verkeerde abbo, normaal heb plus, nu classic.
maar door een fout in mijn abbo, krijg ik die file niet.
en dat duurt nu ook al 3 weeken.
 
na drie weken zonder telefoon tehebben gezeten zijn ze nu twee maanden aan het werk met een twede lijn
leuke is dat het modem staad te knipperen als een kerst boom en ik bedoel alle leds ze snapen het nu hele maal niet meer want het modem zelf geeeft aan dat er een storing is maar alles op de twede lijn dan na
verlopig komt er morgen een montuer wie weet gaat alles dan een keer werken zo als het hoort
ik weet wel dat zaken die 1 minut kosten bij chello drie weken kosten voor de echte 24 uur temijn wat een normale twedellijn zo moeten kosten aan tijd zal iedereen nog ff moeten w8 ten die is chello ook nog niet bekent
nou is 24 uur bij mij nog steeds 24 uur maar ja zou het een op losing zijn als ze bij chello ook zo betaald zouden woorden ??/
 
Terug
Bovenaan