• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Niet op een site kunnen komen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter renate1982
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

renate1982

Hallo,

Op de een of andere manier kan ik niet op de online verzendservice van postnl komen. Ook als ik op mijn telefoon via wifi ga lukt het niet.
Met andere sites heb ik totaal geen problemen.

Als ik op mijn telefoon op internet ga via mijn profider werkt de site gewoon.

Waar kan dit aan liggen?:?
 
Geen enkel probleem op beide sites (postnl en compuclub) met Firefox 11.0.
 
Volgens mij bedoelt de TS niet de gewone postnl.nl site maar onlineverzendservice.postnl.nl (gehost door Amazon Web Services).

Beide genoemde sites werken hier trouwens zonder problemen, ook leveren de Ziggo DNS-servers het juiste antwoord dus dat zal het probleem ook wel niet zijn.
 
firefox geinstald en ook daar bij mij problemen.:censored:
iemand een oplossing???
 
Lijkt mij door third party software te komen. Wellicht door beveiligings software ofzo? Het ligt niet aan de website lijkt me.
Ik zou het in die hoek zoeken.
 
alles uit gezet aan software virusscan e.d.
router gereset.
firefox geinstald.
maar kom geen steek verder heb hier meerde pc`s ook een schone laptop dus alleen w7 erop verder niets maar ook dit is geen oplossing.
iemand????
 
nee werkt ook niet..

als ik compuclub.nl ping gaat dit ook niet goed
wel als ik de compuclub.eu doe maar als ik op de uitslagen wil kijken dan wordt de site weer doorgelinkt naar de .nl en werkt vervolgens weer niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan