• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Niet ontvangen mailtjes.

Helko

Forum Gebruiker
Berichten
29
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hallo allemaal,

Ik gebruik outlook voor het ophalen van mijn mailtjes. Mijn spamfilter staat op 'stuur spam naar aparte folder'.
Ik krijg steeds meer melding (via telefoon) van mensen waarom ik niet reageer op hun mailtje.
Veel mailtjes komen gewoon door maar blijkbaar ook enkele niet.
Heeft iemand een idee hoe dit komt?

Bedankt,

Helko
 
In je webmail (webmail.chello.nl) kun je zien wat er in je Spam box zit.

Gaat volgens mij best goed.

Marco
 
Marco,

Daar heb ik gekeken maar ik heb geen 'Spam box'

Ik heb een postvak in, verzonden en prullebak. Waar is dan de Spam box?

bedankt voor de reactie.

Helko
 
Helko zei:
Mijn spamfilter staat op 'stuur spam naar aparte folder'.

heb je het over het chello spamfilter ?
Je kunt inloggen op https://mx.chello.com/mx-bm/nl_NL/login.php
om je chello-spamfilter instellingen aan te passen;

Stel dan in dat alle mails doorgestuurd worden met *** SPAM *** in het onderwerp;
Je kunt gemakkelijk in outlook deze apart wegzetten maar je weet zeker dat álle mailtjes doorgelaten worden.
 
Tsjeard,

Ik heb het nu zo ingesteld en ik hoop dat het helpt.
Ik zal de mensen die mij een mailtje hebben gestuurd nogmaals verzoeken om het te versturen. Kijken of het nu wel aan komt.

Helko
 
Terug
Bovenaan