• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

niet online alweer

  • Onderwerp starter Onderwerp starter evossie
  • Startdatum Startdatum
E

evossie

>:( maandag 12 aug 24 uur niet online
ja,af en toe 1min zodat het net geen 24 uur is zeker

di 13 aug ook alweer problemen
op de modem zie je dan dat je niet online bent en ik heb pas een nieuwe modem,ik verrek het om naar het toppend van irritatienummer tebellen nl. je raad het al de klantenservice
ik heb ook echt het gevoel dat ze je daar naaien met dat nr nou mij mooi niet meer
wel toevallig dat aanmelden gratis is
vooral doorgaan zo.....trek je lekker volle zalen mee
 
Toch lijkt het me verstandig dat je gaat bellen, als je modem NIET online staat (en dus staat de knipperen oid), dan duidt dit meestal op een kabelsignaal probleem. Standaard wordt er door de telefoon gezegt dat het dan aan het modem ligt, terwijl het in principe 9 van de 10gevallen gewoon om een kabelsignaal probleem gaat.
Punt 1. Staat je modem op het 1ste punt van je kabelaansluiting geinstalleert?
Punt 2. Heb je deze problemen wel vaker ?
Punt 3. Welke regio zit je en welk modem heb je?
 
sjonge jonge dit wordt poging3
meeltje klaar kreeeg ie weer kuren dan begint send te knipperen en online is dan uit

pnt 1 is ja staat op de erste
pnt2 nu zeker
pnt 3 regio eindhoven modem SB4200

en om te bellen ik wordt al misselijk als ik eraan denk
in iedergeval bedankt voor je reactie no snel verzenden anders ..........evossie
 
Zoals ik al zei.. als er voorderest geen storing is verder in de wijk met andere personen of er is zowiezo geen algemene storing ... gewoon bellen/mailen/faxen/whatever, ut kost ff wat moeite maar er moet wel wat gebeuren.
Zodra je belt moeten ze maar gewoon de lijn (kabelsignaal) komen doormeten, mocht dit gewoon te laag zijn krijg je dit soort problemen (wat ik dus vermoedt). En wat je evt. daarna kan doen is de kosten van je telefoon declareren bij je provider (chello/upc neem ik aan?), aangezien dit niet jouw probleem is en jij er speciaal voor moet bellen om het kabelsignaal in orde te krijgen (wat ze dus eigenlijk al hadden moeten controleren).
Daar kunnen ze moeilijk over gaan doen, maar dat betreft zeg ik maar altijd, niet geschoten is altijd mis + dat je er een leuke discussie aan overhoudt en dat ons hier kan meededelen :)
 
howdee,ja j hebt wel gelijk maar nu gaat het nog steeds als het aan blijft houden volg ik toch je advies op en wassen we dat varken
leuke site hier [blij dat ik dit gevonden heb]
nou toedeledokie .......................evossie
 
Terug
Bovenaan