• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

niet meer kunnen inloggen bij @home mail

  • Onderwerp starter sanne1981
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sanne1981

goede dag allemaal

vanaf vandaag is mijn nieuw abbonement ingegaan. ik ben bij mijn vriend gaan wonen en heb mijn oude alles in een plus abbonement opgezegd en op zijn naam een nieuwe aangevraagd. (dit kwam het voordeligste uit ivm hd recorder en zo, we zijn en blijven hollanders :schater:)

nu wil ik dus vanmorgen inloggen op mijn @home email adres, wat ik nog heb voor dat @home Ziggo werd. maar echter gaat dit niet. zowel op iphone, ipad, webmail, outlook en mijn ziggo staat hij er ook niet bij.

wie kan mij zeggen wat hier aan de hand is? is mijn email adres gewoon opgeheven? vind dit echter zeer vervelend daar hier toch wel belangrijke mails op binnen zullen komen.

met vriendelijke groet,

susanne gerards.
 
...heb mijn oude alles in een plus abbonement opgezegd...
....is mijn email adres gewoon opgeheven?...
Lijk me van wel. Optie was: mails naar een outlook/gmail account doorsturen...
Bij Ziggo zal je op je nieuw abonnement een nieuw mail adres hebben gekregen.
 
Het is volgens mij niet meer mogelijk zelf andere adressen dan @ziggo.nl aan te maken, het goede nieuws is dan ook dat niemand anders je oude adressen in kan pikken. Je zou een berichtje naar de Webcare kunnen proberen of je je oude adressen terug kunt krijgen.
 
Bedankt voor de antwoorden. Ik ga inderdaad proberen via webcare om mijn email terug te krijgen.
Niet geschoten is altijd mis
 
Bedankt voor de antwoorden. Ik ga inderdaad proberen via webcare om mijn email terug te krijgen.
Niet geschoten is altijd mis
Heb je al een bericht gestuurd? Zo niet, dan mag je mij een PB sturen met je oude en nieuwe klantnummer, dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. Geef ook in je bericht aan om welke email adres het gaat.
 
Super! Ik zal dit morgen gelijk even opzoeken!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan