S
Siebrand
Merk dat het geluid van BRAVA HD niet lipsynchroon loopt. Had er eerst geen last van vanavond voor het eerst.
Vermoedelijk lag het aan de zender. het programma (La Traviata) is wel lipsynchroon.
Vermoedelijk lag het aan de zender. het programma (La Traviata) is wel lipsynchroon.
Laatst bewerkt door een moderator: