• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Niet het juiste abonnement om programma te bekijken of op te nemen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jwrom
  • Startdatum Startdatum
J

jwrom

Sinds enige tijd mislukken opnames met de Horizon. De boodschap die bij de opname staat is de volgende "Je hebt niet het juiste abonnement om dit programma te bekijken of op te nemen". Het zijn altijd opnames van Nederland 1. Op hetzelfde moment bekijken van de zender (Ned. 1) gaat probleemloos. Inmiddels diverse malen contact gehad met de Ziggo Helpdesk. Met als gevolg dat de box terug is gezet naar fabrieksinstellingen, geen resultaat. Ook zou er een nieuw profiel op de box gezet zijn (kan ik zelf niet controleren, maar in ieder geval geen resultaat). De opnames blijven mislukken. Afgelopen week betroffen het opnames van 'Vera' en 'Opsporing verzocht'. Beide op Nederland 1, op de andere zenders geen problemen. Iemand een idee waaraan dit zou kunnen liggen?
 
Terug
Bovenaan