• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Niet doen bij aanbod betalingsregeling

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Anonymous
  • Startdatum Startdatum
A

Anonymous

UPC meende (ook) mij een formulier te moeten zenden om een betalingsregeling te treffen. :} Een "laatste" faktuur met de nodige dreigementen werd bijgevoegd. (incasso en zo) Omdat, de aan mij gerichte faktuur bewijsbaar onjuist is (zoals gewoonlijk te hoog) heb ik het bijgevoegde betalingsregelingformulier een beetje aangepast. ;D Herkent u deze situatie ? Ik stuur op aanvraag een kopie van het aangepaste formulier naar het emailadres van belanghebbenden. Een waarschuwing is op z'n plaats: Vul GEEN geboortedatum in; zet er iets neer in de trend van 'Ben Meerderjarig' Geef GEEN banknummer(s) en telefoonnummers en stuur vooral GEEN kopie van een legitimatiebewijs mee. (Tenzij u geen bezwaar hebt van onterechte BKR-Registratie) Ik heb UPC geschreven (shredder ??) dat ze maar een incassobureau moeten inschakelen en dat ik wel op "de rechter" wacht, zodat ik eindelijk op kosten van UPC gedeeltelijk revange kan nemen...
 
That's the spirit boy
thumbsup.gif
 
Ik word bestookt met rekeningen van een telefoonaansluiting die ik al een jaar niet meer heb. Ik heb ze daar al meerdere malen op gewezen maar het haalt niet veel uit. Ik wacht nu rustig op de rechter en zal dan het schriftelijke bewijsmateriaal laten zien. Dat wordt lachen!
 
Als je voor de rechter staat, vraag dan gelijk een schadevergoeding voor geleden (emotionele) schade. (telefoonkosten naar de helpdesk b.v.) :P :P :P
 
Terug
Bovenaan