H
henkie123
hallo forum,
dit is mijn eerste vraag bij jullie. Mijn probleem: ik heb een cisco modem van upc, het modem staat beneden vlakbij de hoofdaansluiting. Via dit modem is er draadloos verbinding met 2 laptops. Verder gaat er een draad van de modem naar boven naar de router. Op deze router zitten 2 pc's aangesloten met een draad. Alles werkt prima!!!!!!! Nou heb ik enige tijd geleden een mediaspeler gekocht en heb deze op de modem aangesloten. Via een laptop is er verbinding met de mediaspeler geweest. Nu wil ik via de mediaspeler bestanden afspelen/bekijken van de pc die op de router is aangesloten. Ik wil ook een "netwerkje" maken zodat alle pc's met elkaar kunnen communiceren. Kunnen jullie mij daar in helpen. Met vriendelijke groeten, en alvast dank, Henkie.
dit is mijn eerste vraag bij jullie. Mijn probleem: ik heb een cisco modem van upc, het modem staat beneden vlakbij de hoofdaansluiting. Via dit modem is er draadloos verbinding met 2 laptops. Verder gaat er een draad van de modem naar boven naar de router. Op deze router zitten 2 pc's aangesloten met een draad. Alles werkt prima!!!!!!! Nou heb ik enige tijd geleden een mediaspeler gekocht en heb deze op de modem aangesloten. Via een laptop is er verbinding met de mediaspeler geweest. Nu wil ik via de mediaspeler bestanden afspelen/bekijken van de pc die op de router is aangesloten. Ik wil ook een "netwerkje" maken zodat alle pc's met elkaar kunnen communiceren. Kunnen jullie mij daar in helpen. Met vriendelijke groeten, en alvast dank, Henkie.