- Berichten
- 667
- Internet
- KPN
- Digitale TV
- KPN
Vooropgesteld dat ik tevreden ben over UPC en over digitale TV en blij ben met de update zit ik toch al sinds mei met twee dingen die me behoorlijk irriteren.
Graag zou ik a.u.b. een reactie hierop krijgen van één van de UPC medewerkers op dit forum.
1- Waarom heeft TV Rijnmond, de regiozender van mijn woonplaats, geen teletekst. Zeker nu je ook TT via de box kunt kijken is dit zeer lastig. Analoog heeft deze zender wel TT. Ik maak hier iedere dag gebruik van voor het nieuws.
2- Waarom ontbreken al maanden de ondertitels bij Discovery Civilisation? Dit is geen probleem bij Discovery want bij Casema is er wel ondertiteling.
Kan één van de UPCérs a.u.b. deze problemen verhelpen?
Graag zou ik a.u.b. een reactie hierop krijgen van één van de UPC medewerkers op dit forum.
1- Waarom heeft TV Rijnmond, de regiozender van mijn woonplaats, geen teletekst. Zeker nu je ook TT via de box kunt kijken is dit zeer lastig. Analoog heeft deze zender wel TT. Ik maak hier iedere dag gebruik van voor het nieuws.
2- Waarom ontbreken al maanden de ondertitels bij Discovery Civilisation? Dit is geen probleem bij Discovery want bij Casema is er wel ondertiteling.
Kan één van de UPCérs a.u.b. deze problemen verhelpen?