Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vaak, en nu helemaal, zijn uitzendingen via TV Gemist, Series, Films etc. zogenaamd 'Niet Bestelbaar'. Dit is sinds nieuwe platform kennelijke een probleem?
Hallo, Op een andere "lijn" is dit probleem ook al aan de kaak gesteld.
Wat mij opvalt is dat als de titels eerst "niet bestelbaar" zijn en je kijkt even gewoon tv, dat dan "out of the blue" Interactieve TV weer wel functioneert.
Je weet dat het niet werkt, als je de titels bij "bekeken" ziet met een prijs (2,95 of zo). Is die prijs er niet, dan werkt Interactieve TV.
Als het te lang duurt, kun je de harde reset doen, die op de Ziggo-site staat. Kaart eruit, decoder uit, antenne eruit en de boel weer opstarten.
En ja, het is sinds het nieuwe "platform". Welkom in de wereld van nieuwe eigenaar UPC.