E
estje
Heb nu al weer bijna een jaar digitale telefonie en de laatste tijd hoor ik steeds vaker dat ik niet bereikbaar ben. Als ze me bellen dan gaat de telefoon bv na 1 keer over in gesprek en ik ben dan gewoon thuis en er staat ook niets op mijn nummermelder. Meer mensen hier last van?