Don Quijote
Forum Gebruiker
- Berichten
- 5
Heeft iemand een bericht van Ziggo ontvangen dat het onderling bellen door een storing in november per ongeluk in rekening is gebracht
Ik gebruik de vaste lijn niet vaak en heb sinds de 14*** en 088 geintjes van Ziggo geen bundel meer. Zag op mijn factuur van november ineens 9,02 staan bij een nummer waarvan ik wist dat ze ook allesineen hebben.
Bij 1200 werd dit bevestigd en ik heb daarop braaf het bedrag - 9,02 voldaan. *** wilde me natuurlijk geen betalingskenmerk verstrekken, dus nu een aanmaning :@
(***) Mod-edit. Naam Ziggo medewerker verwijderd. Het is niet toegestaan om real life namen te noemen. Zie de Forum regels.

Ik gebruik de vaste lijn niet vaak en heb sinds de 14*** en 088 geintjes van Ziggo geen bundel meer. Zag op mijn factuur van november ineens 9,02 staan bij een nummer waarvan ik wist dat ze ook allesineen hebben.
Bij 1200 werd dit bevestigd en ik heb daarop braaf het bedrag - 9,02 voldaan. *** wilde me natuurlijk geen betalingskenmerk verstrekken, dus nu een aanmaning :@
(***) Mod-edit. Naam Ziggo medewerker verwijderd. Het is niet toegestaan om real life namen te noemen. Zie de Forum regels.
Laatst bewerkt door een moderator: