• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Niet alleen geen finbox factuur, maar ook bellen naar Ziggo nummers op de nota!

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Don Quijote

Heeft iemand een bericht van Ziggo ontvangen dat het onderling bellen door een storing in november per ongeluk in rekening is gebracht???

Ik gebruik de vaste lijn niet vaak en heb sinds de 14*** en 088 geintjes van Ziggo geen bundel meer. Zag op mijn factuur van november ineens 9,02 staan bij een nummer waarvan ik wist dat ze ook allesineen hebben.

Bij 1200 werd dit bevestigd en ik heb daarop braaf het bedrag - 9,02 voldaan. *** wilde me natuurlijk geen betalingskenmerk verstrekken, dus nu een aanmaning :@

(***) Mod-edit. Naam Ziggo medewerker verwijderd. Het is niet toegestaan om real life namen te noemen. Zie de Forum regels.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Excuses voor de voornaam!
Om incassokosten te voorkomen vanochtend toch nog maar even met 1200 gebeld. Info vorige week bleek niet correct, bleek om een 3 dagen oude aansluiting te gaan die door Ziggo nog niet als eigen nummer werd herkend :-S
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan