• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

NHL op fox sports

Berichten
310
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
https://foxsports.nl/nieuws/268300-nhl-live-op-fox-sports.html
en ik zag dat eurosport 4 jaar de rechten heeft van het uitzenden van de MLS voetbal competitie van america.toch wel vreemd dat hier word over geproken op totaal tv of zo.
 
Grappig hoe jij een bericht over de NHL aan de MLS linkt.

https://derotsmedia.com/2015/03/06/major-league-soccer-vanaf-vannacht-exclusief-op-eurosport/
Met zelfs op de Eurosport Player ook extra wedstrijden.
En

https://derotsmedia.com/2015/03/18/nhl-live-op-fox-sports/
 
foxsports gaat steeds meer sporten naast voetbal aleen uitzenden is goeie zaak ,zoals mlb en nfl en nhl, nu nog keer nba dan heben ze volledig top amerikaanse sport aanbod wat extra klanten kan treken , groeten dj
 
Maar hoe gaat Fox dat uitzenden met slechts 5 kanalen in totaal.
Gisteren dacht ik southampton te kunnen kijken, maar werd niet uitgezonden.
Volgend jaar komt de Bundesliga erbij op de zaterdagmiddag, hoe gaan ze dat doen?
Uiteraard zullen de amirkaanse sporten in de nachtelijke uren hier minder last van hebben, maar minimaal 2 kanalen erbij lijkt me geen overbodige luxe.
 
6 lineaire kanalen. Per 1april is fox sports international 6 (hd) ook bij UPC. Daarnaast volgens mij nog aantal kanalen via Go (in totaal 11?).
 
Roynaldinho zei:
Maar hoe gaat Fox dat uitzenden met slechts 5 kanalen in totaal.
Gisteren dacht ik southampton te kunnen kijken, maar werd niet uitgezonden.
Volgend jaar komt de Bundesliga erbij op de zaterdagmiddag, hoe gaan ze dat doen?
Uiteraard zullen de amirkaanse sporten in de nachtelijke uren hier minder last van hebben, maar minimaal 2 kanalen erbij lijkt me geen overbodige luxe.
de middag wedstrijd van 16:00 uur mag niet worden uitgezonden.
Daarom zag je Southampton niet.
 
marss zei:
de middag wedstrijd van 16:00 uur mag niet worden uitgezonden.
Daarom zag je Southampton niet.

Lijkt me sterk, want ik heb Newcastle - Arsenal wel kunnen kijken, of mogen ze er maar 1 uitzenden?
 
ze mogen in europa maar 1 wedstrijd van vieruur uit van premiereleuage.anders zijn bang dat engels kaarten buiten uk halen voor alle games showen in hun pub. groeten dj
 
Terug
Bovenaan